تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه ها بفکر بالا بردن توان علمی دانشجویان باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه ها بفکر بالا بردن توان علمی دانشجویان باشند تبریز- ایرنا - فرماندار شهرستان بستان آباد گفت: دانشگاه ها بفکر بالا بردن توان علمی دانشجویان باشند.


یدالله قاری زاده روز پنج شنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی این شهرستان افزود: رقابت در بین دانشگاه ها در جذب دانشجو و افزایش رشته های علمی برای این موضوع شده و رقابت های علمی در بین دانشجویان کم رنگ شده است.
وی مدرک گرایی را آفت پیشرفت علم عنوان کرد و گفت: اگر دانشگاه ها در زمینه علمی رقابت و پیشرفت داشته باشند به طور قطع شاهد پیشرفت در دیگر عرصه ها نیز خواهیم بود.
وی با بیان اینکه بیان مشکل و انعکاس آن به رده های بالاتر نشان از صعف نیست، گفت: آسیب ها در دانشگاهها باید شناسایی و دلسوزانه در جهت رفع آنها دنبال راهکارهای مناسب باشیم.
وی انتخاب استادان با تجربه و ارتباط تنگاتنگ مسوولان دانشگاه با دانشجویان و برگزاری تریبون های آزاد دانشجویی و همایش ها و جشنواره های علمی در دانشگاه ها را از قدم های تاثیرگذار در بالابردن سطح علمی خواند.
7239/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن