تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820786283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آروتز شوا :‌ آمریکا تامین کننده موشک های ضدهوایی برای تروریستها در سوریه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آروتز شوا :‌ آمریکا تامین کننده موشک های ضدهوایی برای تروریستها در سوریه است
پایگاه خبری اسرائیل به نقش دولت آمریکا در تامین تسلیحات تروریستها وشورشیان در سوریه برای جنگ علیه دولت "بشار اسد " اذعان کرد .


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آروتز شوا ، پایگاه خبری رژیم صهیونیستی در مقاله ای با اشاره به تسلیحات پیشرفته ای که توسط ارتش سوریه از تروریست های مسلح غنیمت گرفته شده است ،‌ نوشت :‌ ایالات متحده در حال ارسال سلاح های پیشرفته و خطرناکی برای تروریستها و شورشیان مسلح در سوریه است تا آنان بتوانند با استفاده از آنها در برابر ارتش دولت "‌بشار اسد "‌ مبارزه کنند . 

این انتقال گسترده سلاح برای تروریستها به منظور جبران شکست هایی انجام می شود که طی ماههای گذشته شورشیان از ارتش سوریه متحمل شده اند . شورشیان در یکی از تصاویر ویدئویی که از خشونت های مسلحانه خود در شهرها و روستاهای سوریه تهیه کرده اند نشان میدهند که موشک های ضدتانک آمریکایی را در اختیار دارند . 


آروتز شوا به نقل از روزنامه تایم آمریکا نوشت :  کاخ سفید همچنین به تازگی لیست تازه ای از سلاح ها را برای ارسال فوری به تروریستها در سوریه تهیه و تدوین کرده است . از جمله این تسلیحات می توان به موشک های ضدهوایی قابل حمل توسط انسان اشاره کرد . 


با این حال ، شرایط جنگی در شهرهای سوریه حاکی از موفقیت های چشمگیر ارتش است . نیروهای سوری موفق شده اند بسیاری از مناطق تحت کنترل شورشیان را باز پس بگیرند . همچنین انتخابات ریاست جمهوری در این کشور نیز در ژوئن برگزار خواهد شد .  


یک مقام عرب به نشریه تایم درباره موشک های جدید آمریکایی در سوریه گفت :‌تصمیم کاخ سفید برای ارسال این تسلیحات پیشرفته برای تروریستها در راستای جبران شکست هایی است که شورشیان طی ماه های گذشته تا کنون از نیروهای نظامی سوریه متحمل شده اند . 


اما یکی دیگر از مقامات ارشد آمریکایی درباره چنین تصمیمی از سوی اوباما اظهار داشت :‌ این اقدام در واقع راهی دیگر برای کشتار دسته جمعی و تروریستی مردم سوریه است . در سال 2005 دیوید پترائوس ،‌ رییس سابق سیا نیز چنین راهکاری را ارائه داده بود و عنوان کرده بود که چنین کاری بیش از 15 میلیارد دلار هزینه مالی را اتلاف می کند . پترائوس این اقدام را "کابوس"‌نامیده بود . 


برخی از کارشناسان امور نظامی نیز عنوان کرده اند که بدنبال انتشار تصاویری از عدم توانایی تروریستها در شلیک موشک های دوربرد ،‌ دولت واشنگتن تصمیم گرفته است این ابزار را در اختیار گروه های شورشی و تروریست های مسلح خارجی قرار دهد . 




انتهای پیام /







تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن