تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول: سالانه دو میلیون زائر ایرانی به عتبات و عالیات اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول: سالانه دو میلیون زائر ایرانی به عتبات و عالیات اعزام می شوند همدان - ایرنا - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان حج و زیارت گفت : هر ساله دو میلیون زائر از ایران اسلامی عازم عتبات عالیات می شوند.


ˈسعید اوحدیˈ روز چهارشنبه در حاشیه آیین معارفه مدیر جدید حج و زیارت همدان در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: همچنین سالانه یک میلیون و 300 هزار نفرعراقی نیز برای زیارت اماکن متبرکه به ایران سفر می کنند .
وی در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای سفرهای عتبات عالیات بیان کرد: بسته های سفر عتبات در حال حاضر هفت روزه است و دنبال برنامه ای مدون و برنامه ریزی برای ارائه بسته های دو یا سه روزه از خرداد ماه امسال هستیم.
رییس سازمان حج و زیارت بیان کرد: به منظور فراهم کردن امکانات رفاهی زائران عتبات ، شرکتی با عنوان ˈتوسعه و عمران امید زائرˈ ثبت شده تا این مجموعه با حمایت بانک های کشور اقدام به احداث هتل در عراق برای زائران ایرانی کند.
اوحدی گفت : عملیات اجرایی هتل شلمچه و زائر سرای چزابه در ماه جاری آغاز می شود که امید می رود این طرح ها در اربعین امسال به بهره برداری برسد.
وی شمار زائران عمره و تمتع را به ترتیب 830 هزار و 64 هزار نفر ذکر کرد و گفت: با توجه به این که نزدیک به دو ماه تا پایان فریضه حج عمره باقی مانده افزون بر 530 هزار ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند.
وی اعلام کرد: برای نخستین بار سازمان حج و زیارت تصمیم به تقسیط هزینه حج در دو قسط کرده که قسط نخست در بهمن ماه سال گذشته دریافت شد و امیدواریم زائران قسط دوم را به منظور برنامه ریزی مناسب سازمان حج و زیارت از ششم اردیبهشت سالجاری به موقع پرداخت کنند.
7525/551 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن