تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806699660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلسي‌ها براي پول نفت هم شفاف‌سازي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مجلسي‌ها براي پول نفت هم شفاف‌سازي کنند
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:نمايندگان مجلس همان طور که براي فوتبال شفاف سازي مي‌کنند، براي پول نفت هم شفاف سازي کنند.

  امير قلعه‌نويي پس از پيروزي 3 بر يک استقلال مقابل الريان قطر در نشست خبري گفت: بازي خوبي بود. اول بايد بگويم به کنفدراسيون فوتبال آسيا بگويم که به داور بحريني بابت صعود تيم الشباب تبريک بگويم. اگر قرار است اين داور به جام جهاني برود براي فوتبال آسيا متاسفم زيرا اين داور به جام جهاني مي‌رود و داوران خوب ما به آسيا نمي روند! بچه‌هاي ما تلاش کردند و از همه آنها ممنون هستم.آنها از عربستان به تهران آمدند و تمرين کردند. مقابل الشباب اگر داور بحريني آن پنالتي را به زيان ما نمي گرفت، ما صعود مي کرديم. داور بحريني مانع صعودمان شد و حرف زدن  فايده‌اي ندارد. با همه مشکلات مي‌توانستيم نتيجه بگيريم و بدشانس بوديم ولي مي‌توانستيم نتيجه بگيريم و صعود کنيم.

به گزارش فارس، امير قلعه‌نويي در ادامه نشست خبري گفت: خدمت به هواداران لياقت مي‌خواهد، اگر تيم اول يا دوم مي‌شد از استقلال مي‌رفتم اما جدايي در شرايط کنوني دور از معرفت است. بايد ببينم چه اتفاقاتي در روزهاي آينده رخ مي‌دهد. درست است که نتايج مطلوب نگرفته‌ايم اما علي فتح‌الله زاده و هيات مديره تلاش کردند. ما هم اشتباهاتي داشتيم که اگر آن اشتباهات نبود هم قهرمان ايران بوديم و هم در آسيا صعود مي‌کرديم، خود من هم اشتباه کردم.

وي ادامه داد: قول مي‌دهم فصل آينده تيمي در شان و شخصيت استقلال باشد. فتح الله‌زاده زحمت زيادي کشيده است و به عنوان خبره فوتبال است و سرمايه فوتبال است حيف است به راحتي از اين سرمايه بگذريم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه چقدر از جواناني که امشب بازي کردند راضي بوديد، گفت: هر کاري کردم به خاطر استقلال بود. نيت تسويه حساب با کسي را نداشتم. شايد به عقب برگرديم برخي کارها انجام نمي‌شود. براي بازيکنان جوان متاسفم . دو جوان 23 و 24 ساله پايشان گرفته بود اما بازيکن 38 ساله ما و پژمان نوري تا دقيقه 90 استارت مي‌زند، ببينيد فوتبال ما با کجا مي‌رود.

قلعه‌نويي در مورد اينکه فصل آينده شايد فوتبال ما بميرد گفت: آقايان آمدند شفاف سازي کردند، خوشبختانه باشگاه ما سربلند بيرون آمد. خيلي‌ها فکر مي‌کردند قراردادم 2 ميليارد و 500 ميليون بود و من مربي تيم قهرمان و جز 4 تيم برتر آسيا بودم 10 درصد هم به قراردادم اضافه نشد. شفاف سازي خوب است اما شفاف‌سازي از مس تا فولاد انجام شود. اگر اين کار را نکنند بايد بروند. آقاي خادم تو بايد بروي! مي‌خواهند فوتبال را از خانواده‌ها بيرون بياورند و تماشاگر فوتبال را از 80 هزار نفر به 300 نفر برسانند و اين‌ها همه دکان بازار است. اين پول گرت بيل نيست. پرسپوليس و استقلال اين همه سرويس به جامعه دادند و از آسيب پذيري  جامعه نجات دادند. ما استقلال و پرسپوليس را داريم کشتيم تا به هدف‌مان برسيم و 100 هزار نفر به 10 هزار نفر رسيد و اکنون به 300 هوادار در ورزشگاه رسيده است.چه اشکالي دارد که 50 تا 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه بيايند. آنها دنبال اين بودند که تعداد تماشاگران را به 300 برسانند. فوتبال دولتي درآمدزايي ندارد. حق پخش تلويزيوني نداريم. کانال‌هاي‌مان دولتي است. سپاهان هميشه باشگاه مدنظرم است اما اين باشگاه هم پول بيت المال است. خوب است که 150نماينده مجلس تشکر کردند و شفاف سازي کردند ولي همه چيز را شفاف سازي کنيد. پول نفت را هم شفاف سازي کنند. آقايان ماموريت داشتند که فوتبال را از خانواده‌ها بيرون بياورند.

وي ادامه داد: تيم ملي به جام جهاني رفت و کي‌روش مربي خوب دنياست ولي کمتر از 3 هزار تماشاگر به ورزشگاه براي بازي تيم ملي آمد. به قول آقايي که نوکر اجنبي است که مي‌گويد آمار استقلال را قبول ندارد اما اگر اين آمار براي کسي ديگر بود يا اجنبي‌ها تيتر يک برنامه‌هايش بود.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/03 23:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن