تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820409512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوازدهمین همایش نشریات دانشجویی در مشهد آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوازدهمین همایش نشریات دانشجویی در مشهد آغاز به کار کرد مشهد - ایرنا - دوازدهمین همایش نمایندگان مدیران مسوول نشریات دانشجویی کشور عصر چهارشنبه در هتل میثاق مشهد آغاز به کار کرد.


به گزارش ایرنا، مدیر کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاح این همایش گفت: 300 نفر از مدیران مسوول و کارشناسان نشریات دانشجویی سراسر کشور در این همایش حضور دارند.
ˈحسین میرزاییˈ افزود: در این همایش سه روزه سه کارگاه آموزشی با موضوعات خبرنویسی و گزارش نویسی، مدیریت نشریه دانشجویی و سایبرژورنالیسم با حضور دانشجویان و کارشناسان برگزار می شود.
وی اکران فیلم شیار 143، پرسش و پاسخ با مسوولان، رونمایی از نرم افزار نشریات دانشجویی، نشست همفکری کارشناسان نشریات و برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسوول نشریات دانشجویی را از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.
وی اظهار داشت: مدیر مسوولان نشریات دانشجویی علاوه بر علم آموزی مسوولیت مضاعف دارند و برای خود رسالت اجتماعی قائل هستند.
وی با اشاره به حمایت های لازم وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از نشریات دانشجویی گفت: امسال سرانه ای برای همه نشریات دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشور از سوی این وزارتخانه در نظر گرفته و ابلاغ شده است که در طول سال استمرار خواهد داشت.
وی بیان کرد: امسال از تمام ایده های ابتکاری دانشجویان در برنامه ریزی ها برای توسعه نشریات دانشجویی استقبال می کنیم.
سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این همایش گفت: در حال حاضر تولید یک نشریه دانشجویی بسیار دشوار است و تنها انگیزه بالا باعث می شود که فردی پیگیر مجوز دریافت نشریه شود.
ˈمحمد کافیˈ اظهار داشت: معاونت فرهنگی وزارت علوم تلاش بسیار دارد تا از نشریات دانشجویی حمایت لازم صورت گیرد و متعاقب آن در دانشگاه فردوسی نیز این رویه دنبال می شود.
وی بیان کرد: توجه به برنامه های فرهنگی و فوق برنامه باعث می شود که طی دوران تحصیل فرصت انتشار ارزش ها، افکار و عقاید برای همه دانشجویان فراهم شود.
وی با تشکر از معاونت امور فرهنگی وزارت علوم اظهار امیدواری کرد بار دیگر این وزارتخانه، دانشگاه فردوسی را مورد عنایت قرار داده و موجبات برگزاری این همایش ها را در مشهد مقدس فراهم کند.
7489/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن