تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821103869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات ژاپنی ها در اعتراض به سفر اوباما به کشورشان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تظاهرات ژاپنی ها در اعتراض به سفر اوباما به کشورشان تهران – ایرنا – خبرگزاری ˈشینهواˈی چین روز چهارشنبه در گزارشی از توکیو از تظاهرات ده ها نفر از مردم ژاپن در اعتراض به سفر رییس جمهوری آمریکا به کشورشان خبر داد.


براساس این گزارش، ده ها نفر از مردم توکیو عصر امروز/چهارشنبه با تجمع در برابر اقامتگاه رسمی ˈشینزو آبهˈ نخست وزیر کشورشان به سفر ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری آمریکا به کشورشان و دیدار فردا /پنجشنبه وی با آبه اعتراض کردند.
به گزارش شینوا، تظاهرکنندگان امروز توکیو با صدور بیانیه ای اعلام کردند که ژاپن و آمریکا از تهدید چین به عنوان بهانه ای ساختگی برای توسعه قدرت نظامی خود استفاده می کنند.
آنها در این بیانیه تاکید کردند چنانچه آمریکا و ژاپن در نشست آتی خود همچنان بر تقویت همکاری های نظامی خود تاکید کنند، نباید شاهد چیزی جز تضعیف صلح و ثبات آسیا و نیز کل جهان بود.
براساس این گزارش، اوباما عصر امروز به منظور انجام یک دیدار سه روزه از ژاپن وارد توکیو شد و فردا با نخست وزیر این کشور دیدار خواهد کرد.
یادآوری می شود که این اولین سفر رسمی یک رییس جمهوری آمریکا در 18 سال گذشته است، البته اوباما آخرین بار در سال 2010 به ژاپن سفر غیررسمی داشت.
اوباما قراراست پس از دیدار از ژاپن به کره جنوبی، مالزی و فیلیپین نیز برود.
مترجمام**1378**1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن