تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین های بایر فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری های اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زمین های بایر فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری های اقتصادی است شهرری- ایرنا- رییس کمیسیون عمران،حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه نوزده به دلیل برخورداری از زمین های بایر و مناسب با پتانسیل های خوب، فرصتی برای سرمایه گذاری اقتصادی است.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 19، ˈاسماعیل دوستیˈ در بازدید از اماکن و پروژه های این منطقه شهرداری افزود: زمین های باز به عنوان استعدادهای بالقوه منطقه و فرصتی برای سرمایه گذاری های اقتصادی محسوب و جا دارد که با تعریف کاربری های مناسب برای آنها زمینه ارائه خدمات مفیدتر را برای شهروندان فراهم کنیم.
وی اظهار داشت: با هدف خدمت به مردم، با تعامل و تشریک مساعی مشکلات موجود بویژه در مرزبندی بین شهرداری تهران و شهرستان های اطراف پایتخت حل و فصل و ضمن تعیین تکلیف این وضعیت، خدمات لازم به مردم این بخش ها و محلات ارائه شود.
دوستی با تاکید بر تعامل شهرداری با شورای شهر برای حل مشکلات جنوب شهر ادامه داد: استمرار این تعامل می تواند گام موثری برای کاهش فاصله شمال و جنوب تهران و ارتقا کیفیت زندگی شهری به شمار رود.
در ادامه بازدید رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز خاطر نشان کرد: منطقه 19 نسبت به گذشته بسیار پویاتر شده و امید است در سال 93 نیز شاهد استمرار این خدمات و تبلور هر چه بیشتر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر باشیم.
وی خاطرنشان کرد: حمایت شورای شهر و توجه ویژه آنها به منطقه 19 اهمیت بسیاری در به ثمر نشستن بسیاری از پروژه های اجرایی در منطقه داشته و امید است در آینده نیز با تعامل و همکاری بیشتر گامهای مؤثرتری برای تحقق سیاست شهرداری تهران در کاهش فاصله شمال و جنوب برداشته شود.
دوستی وضعیت نگهداشت شهر و سرانه فضای سبز را مطلوب دانست و تصریح کرد: وجود 890 هکتار فضای سبز و برخورداری منطقه از 25 متر مربع سرانه فضای سبز برای هر نفر گویای پتانسیل خوب منطقه برای توسعه و آبادانی است.
1724/687
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن