تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل ، نظارت و برخورد غیر هدفمند با قاچاق کالا، آسیب های این معضل را افزایش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز : کنترل ، نظارت و برخورد غیر هدفمند با قاچاق کالا، آسیب های این معضل را افزایش می دهد مشهد – ایرنا- رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت : اگر با قاچاق کالا به طور هدفمند، اصولی و کنترل شده برخورد نشود، آسیب ها و خطرات این معضل افزایش می یابد.


به گزارش ایرنا ، حبیب الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تربت جام، افزود : قاچاق کالا در روند تولید ، اشتغال و اقتصاد سالم کشور اخلال ایجاد می کند لذا باید با برنامه ریزی صحیح با این معضل برخورد شود.
وی اظهارداشت : باید با روان سازی قوانین و مقررات و ایجاد بسترهای لازم در مبادی رسمی مبادلات کالا،برای مقابله با قاچاق کالا جهت گیری موثری وجود داشته باشد.
فرماندار تربت جام نیز در این جلسه گفت: با همدلی و هماهنگی خوب بین مجموعه مدیریتی شهرستان ، شاهد اقدامات خوبی در برخورد با قاچاق کالا در این منطقه بوده ایم .
سید حمید موسوی افزود : البته با توجه به موقعیت تربت جام، بیشترین درگیری ها با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در استان خراسان رضوی در محدوده این شهرستان رخ می دهد.
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور که به خراسان رضوی سفر کرده است روز چهارشنبه از شهرستانهای تایباد و تربت جام بازدید و در نشست هایی با مسوولان این شهرستانها از نزدیک مسائل و مشکلات در بخش قاچاق کالا را مورد بررسی قرار داد.
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن