تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821052240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت و مجلس از حقوق فرزندان شاهد دفاع می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت و مجلس از حقوق فرزندان شاهد دفاع می کنند همدان - ایرنا -نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس با تمام قوا و قدرت از حقوق فرزندان شاهد دفاع می کنند.


به گزارش ایرنا ˈامیر خجستهˈروز چهارشنبه در همایش وارثان اندیشه و عمل در همدان افزود: مسوولان در مجلس و دولت با تمام توان از جایگاه ایثارگری دفاع می کنند و هر قانونی که تاکنون عملی نشده ، توسط مسوولان پیگیری خواهد شد.
وی اضافه کرد: فرزندان شاهد در سطح ملی ، آموزش و پرورش و استانی باید حضور داشته باشند چرا که امین ترین افراد نظام فرزندان شهدا ، جانبازان و آزادگان هستند.
وی اظهار داشت: استاندار همدان ، مدیرکل آموزش و پرورش و مسوولان استان توجه ویژه ای نسبت به فرزندان شهدا ، جانبازان و آزادگان دارند که این امر قابل تقدیر است.
خجسته افزود: فرزندان شهدا به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس باید آمادگی مسوولیت های مهم در نظام را داشته باشند و نقش شهدا را به نحو احسن ایفا کنند.
وی اضافه کرد: درخت انقلاب در 36 سال گذشته توسط خون شهدا آبیاری شده است و میوه آن بیداری، استقلال و آزادی است.
وی اضافه کرد: توجه و رسیدگی به امور فرزندان شاهد، ایثارگر و جانباز از افتخارات مسوولان است که این امر روز به روز بیشتر خواهد شد.
7523/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن