تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814220476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دل پر مدیر باغ پرندگان کرمانشاه از بی مهری ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دل پر مدیر باغ پرندگان کرمانشاه از بی مهری ها کرمانشاه - ایرنا - انتشار گزارشی از نبود بلیت و بی نظارتی بر باغ پرندگان در ایرنا مرکز کرمانشاه سبب شد تا مدیر این مجموعه تفریحی، توریستی سفره دلش را باز کند و نکاتی را بازگو کند که شاید اندک تعمقی ما را به دلایل عدم سرمایه گذارای برخی افراد رهنمون کند.


ˈامید قلیچیˈ مدیرعامل باغ پرندگان (باغ صدف) کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، سطح این باغ را دو هکتار با 70 گونه پرنده و در قالب دو هزار و 700 قطعه عنوان کرد.

* نبود بیمه، پزشک ویژه طیور و بی مهری مدیران؛
وی اظهار کرد که به دلیل عدم ثبات در قیمت این پرندگان، نمی توان آنها را بیمه کرد و با اینکه قرار بر این بوده که دامپزشکی کرمانشاه پزشک ویژه پرندگان را به این مجموعه معرفی کند اما تاکنون این کار میسر نشده است.
وی گفت: باغ پرندگان کرمانشاه از سازمان جهاد کشاورزی استان پروانه بهره برداری اخذ کرده ولی هنوز از سوی اداره کل میراث فرهنگی و نیز سازمان حفاظت از محیط زیست استان نیز با وجود سه سال پیگیری و نامه نگاری، مجوزی به آن اعطا نشده است.
قلیچی از اینکه هیچ مدیری بخصوص مدیران سازمان های ذیربط تاکنون از این مجموعه بازدیدی نکرده اند بسیار گلایه داشت.

* گرفتاری های زمین محل احداث باغ پرندگان؛

وی همچنین گفت: زمانی که شورای شهر منحل شد و غفوری استاندار وقت به عنوان قائم مقام شورا انتخاب شد و در دوران مدیریت صارمی بر شهرداری، 11 مدیر و معاون شهرداری امضا کردند که باغ پرندگان در محل کنونی بنا شود و آن زمان هم به من گفته بودند که زمین متعلق به شهرداری است اما بعدا مشخص شد که این زمین در اصل متعلق به مسکن و شهرسازی و صدا و سیمای استان است نه شهرداری! و همین مساله برای ما مشکلاتی ایجاد کرده از جمله اینکه قادر به انجام تبلیغات برای باغ نیستیم چون صدا و سیما با آن مخالف است.

* باغ بی برق!

قلیچی در ادامه به قطع برق این مجموعه از از 15 اسفند 92 تاکنون از سوی شهرداری کرمانشاه به این بهانه که ترانسفورماتور نزدیک به باغ متعلق به پارک حاشیه است، به عنوان یکی دیگر از مشکلاتی که برای وی به عنوان یک سرمایه گذار پیش آمده است، خبر داد.
وی اظهار کرد، این در حالیست که بنده هزینه برقراری اتصال برق سه فاز را همان زمان واریز کرده ام ولی به دلیل آغاز تعطیلات نوروزی امکان انجام برق رسانی به باغ را نداشتم و همین مساله سبب شد تا در پیک بازدید و در ایام نوروز، باغ پرندگان از نعمت برق بی نصیب باشد.
وی ادامه داد: تاکنون دو بار برق این مجموعه قطع شده است و حتی شهرداری کرمانشاه در نامه ای به شهرداری منطقه 4، تاکید کرده اند که هیچ خدماتی از سوی شهرداری به باغ پرندگان ارائه نشود!

* عدم اجازه نصب تابلوی راهنما در مسیرهای منتهی به باغ؛

مدیرعامل مجموعه باغ پرندگان کرمانشاه در ادامه از عدم امکانش برای نصب تابلوهایی به منظور هدایت و راهنمایی گردشگران و مهمانان استان به سمت این باغ در مسیرهای دسترسی ابراز گلایه کرد.
قلیجی گفت: در شورای ترافیک تنها مجوز نصب یک تابلو آن هم در میدان آزادگان و بالای همه تابلوهای موجود به ما داده شده است در حالی که بنده بر این باورم باید از ورودی شهر، تابلوهایی برای معرفی باغ پرندگان و هدایت مهمانان به این مجموعه نصب شود.
وی گفت: این در حالیست که مجموعه باغ گلها که متعلق به شهرداری است از وجود تابلوهای متعددی بهره می گیرد اما با ما که سرمایه گذار و بخش خصوصی هستیم، چنین تعاملی وجود ندارد.

* بدهی های بانکی و درخواست از مسوولان؛

مدیر باغ پرندگان کرمانشاه در پایان به بدهی 550 میلیون تومانی اش به بانک های عامل خبر داد و گفت: از مسوولین استان بخصوص استاندار درخواست می کنم که هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف زمین باغ پرندگان دستور لازم را صادر کند زیرا در این صورت قادر خواهیم بود نسبت به جذب سرمایه گذاری و اجرای برخی پروژه های جنبی مانند رستوران سنتی، هتل، شهربازی، فروشگاه زنجیره ای و.. اقدام کنیم.
وی افزود: مجوز این باغ به عنوان یک مجموعه توریستی - تفریحی صادر شده و در چشم انداز آن اشتغال برای 60 نفر در نظر گرفته شده است که انتظار داریم مورد عنایت مدیریت ارشد استان واقع شود.
وی همچنین نرخ مصوب بلیت برای بازدید از این مجموعه را 42 هزار ریال عنوان کرد و گفت: به این دلیل که ممکن بود برای پول خرد مشکلاتی داشته باشیم، ترجیح دادیم که قید 200 تومان را بزنیم و بهای آن را همان چهار هزار تومان تعیین کرده ایم.
وی همچنین از رایگان بودن بازدید برای افراد بالای 60 سال و نیز کودکان کمتر از هفت سال از باغ پرندگان خبر داد.
571/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن