تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه کسی متولی باغ پرندگان کرمانشاه است؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چه کسی متولی باغ پرندگان کرمانشاه است؟ کرمانشاه - ایرنا - عصر روز جمعه به اتفاق خانواده قصد رفتن به باغ پرندگان را داشتم که شاهد استقبال شهروندان و البته نارضایتی برخی از بازدیدکنندگان شدم.


به گزارش خبرنگار ایرنا با اینکه همه اماکن عمومی، تفریحی که مورد بازدید مردم است اصولا باید ضابطه مند بوده و رویه های کاری روتین و مشخصی داشته باشند اما متاسفانه دست اندرکاران باغ پرندگان کرمانشاه گویی خود را از هرگونه نظارتی فارغ دیده اند واگر چنین نبود دست کم یک ورق کاغذی بنام بلیط به مراجعین می دادند!
دو جوان در ورودی باغ پرندگان نشسته اند و فقط سر و کارشان با اسکناس است و از هر بازدیدکننده ای نفری چهار هزار تومان اخذ می کنند بدون اینکه بلیطی در کار باشد.
گرچه مراجعین بصورت زیرپوستی اعتراض و غرو لندهایی داشتند اما شاید ناامیدی از اینکه دستگاه ناظری هم وجود دارد و یا اینکه پدر خانواده نخواهد دل همسر و فرزندش را بشکند، ناخواسته تن به ورود چهار هزار تومانی می دادند و چه وضعی از این بهتر برای متولیان این باغ عمومی می تواند خلق شود نه کسی اعتراضی دارد و مسوولانه پیگیری می کند و نه از ارگان های ناظر خبری هست.
بعنوان خبرنگار ایرنا و در راستای احساس مسوولیت اجتماعی از دو جوان مذکور بلیط مطالبه کردم که با یک جمله بلیطی در کار نیست آب پاکی روی دستم ریختند حتی از پاسخ به این سووال که نرخ چهار هزار تومانی بر چه اساسی است نیز طفره رفتند و بنده هم قید دیدن طاووس و شاهین را زدم ولی همانجا با دو مرجع یعنی روابط عمومی شهرداری و معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس گرفتم و مراتب را پیگیری کردم.
ˈسیدیˈ که متولی روابط عمومی شهرداریست در واکنش به وضعی که قبلا ذکر شد، گفت: شهرداری متولی باغ پرندگان نیست و به بخش خصوصی واگذار شده است.
پس از آن با ˈحجت الله کبودیˈ تماس گرفتم و دو تخلف بارز عدم ارایه بلیط و نیز رقم چهار هزار تومانی را به وی اطلاع دادم.
این مسوول هم وعده داد که فردا (شنبه) بازرسانش را به باغ پرندگان می فرستد در حالیکه اگر بنا برآمدن بازرس است باید در ˈپیک بازدیدˈ از باغ پرندگان یعنی همین امروز جمعه این کار انجام می شد و گرنه صبح اولین روز هفته چه کسی از باغ پرندگان بازدید می کند تا صحت این ادعا ثابت شود و همچنان این سووال بی پاسخ است که چه کسی متولی باغ پرندگان کرمانشاه است؟
567/571
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن