تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799169908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری متولی خدمت رسانی به شهرک هایی است که تحویل گرفته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار زنجان گفت: شهرداری متولی خدمت رسانی به شهرک هایی است که تحویل گرفته باشد خبرگزاری پانا: شهردار زنجان گفت: شهرداری متولی خدمت رسانی به شهرکهایی که از سازندگان آن تحویل گرفته باشد
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۹ فروردين ساعت 11:34



 به گزارش سرویس خبر پانا، محسن امین شامگاه در جمع خبرنگاران، افزود: براساس قانون افرادی که شهرک ها را احداث می کنند، موظف به ارائه یک سری خدمات و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهروندان هستند. وی یادآورشد: شهرداری بسیاری از شهرک هایی که به تازگی احداث شده اند را تحویل نگرفته است.

امین اظهار کرد: از سوی دیگر پیمانکارانی که مسوولیت احداث این شهرک ها را بر عهده دارند، بابت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز از اهالی آن منطقه هزینه دریافت کرده اند و در این زمینه مسوولیت دارند.

شهردار زنجان گفت: در صورتی که شهرداری به ارائه خدمات در این مناطق بپردازند، هزینه ای که از مردم بابت ایجاد زیر ساخت ها در این مناطق دریافت شده است، عاید سازنده می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری بابت تامین اعتبار مورد نیاز خدمات رسانی به مردم ساکن در این شهرک ها باید از هزینه عوارضی که از ساکنان دیگر نقاط شهر می گیرد، برداشت کند.

امین با بیان اینکه این اقدام عادلانه نبوده و منجر به سود جویی سازنده شهرک ها می شود، بر لزوم مطالبه گر بودن مردم از سازندگان این شهرک ها و تاکید آنان بر ارائه خدمات مناسی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز تاکید کرد.

شهردار زنجان، این شهرک ها را 11 نقطه از شهر عنوان کرد و گفت: گلشهر، شهر آرا، نانوایان، کوی فرهنگیان، کوی نگین، گلشهر کاظمیه، شهرک صدرا، کوی ارغوان و پونک تاکنون تحویل شهرداری نشده اند.

وی افزود: برای آنکه شهرداری خود به ایجاد زیر ساخت ها در هر یک از این شهرک ها بپردازد، نیاز به اعتبار و سرمایه های چندین میلیاردی در هر منطقه دارد و این خارج از توان این نهاد است.

امین تصریح کرد: در صورتی که سازندگان این شهرک ها قادر به ارائه خدمات و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز نیستند، می توانند با واگذاری اعتبار مورد نیاز و یا قطعه زمین مناسبی در این مناطق به شهرداری، مسوولیت انجام آن را به شهرداری واگذار کنند.

شهردار زنجان گفت: شهرداری می تواند با پولی که از طریق فروش و یا بهره برداری از آن زمین به دست می آورد، خدمات مورد نیاز را در شهرک مذکور ارائه کند.

وی به تلاش کارشناسان و معاونان شهرداری زنجان برای شناسایی نقاط ضعف و قوت شهر و برنامه ریزی برای رفع و یا بهبود آن اشاره کرد و از برنامه ریزی برای سه دوره کوتاه، میان و بلند مدت خبر داد.

امین پروژه های کوتاه مدت را طرح های اورژانسی شهر خواند که نیازمند تسریع در اجرای برنامه ها هستند و طرح های بلند مدت را سبزه میدان، مجتمع اشراق و پل امام حسین(ع) برشمرد.

شهردار زنجان با بیان اینکه پروژه سبزه میدان نیازمند اعتبار پنج هزار میلیارد ریالی و مجتمع اشراق چهار میلیارد ریالی است، اعتبار مورد نیاز هر یک از این طرح ها را برابر با بودجه چندین برابری شهرداری زنجان عنوان کرد.

وی به انتسار فراخوان واگذاری جمع آوری و دفع زباله های شهری توسط بخش خصوصی اشاره کرد و از واگذاری برخی از بخش هایی که امکان برون سپاری دارند به بخش خصوصی خبر داد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن