تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مریلا زارعی: درباره‌ام عکس ها و اطلاعات دروغ منتشر می کنند/ برخی از مطالب سایتها غیر قابل انتشار است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مریلا زارعی: درباره‌ام عکس ها و اطلاعات دروغ منتشر می کنند/ برخی از مطالب سایتها غیر قابل انتشار است

مریلا زارعی: درباره‌ام عکس ها و اطلاعات دروغ منتشر می کنند/ برخی از مطالب سایتها غیر قابل انتشار است
مریلا زارعی، بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به انتشار بعضی تصاویر و اطلاعات غلط از وی در خبرگزاریها و سایتهای خبری گلایه کرد. به گزارش نامه نیوز، به نقل از تسنیم، در چند روز گذشته تصویری منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایتهای منتشر شده و اعلام شده که تصویر وی در 20 سال پیش و در زمان حضور در فیلم سلام سینماست .

مریلا زارعی با تکذیب این خبروعکس گفت: تصویری که به تازگی منتشر شده و اعلام شده که چهره من در فیلم سلام سینما است به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام وی را نمی دانم .
او ادامه داد : متاسفانه در برخی سایتها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست به طور مثال بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده درست نیست و قابل انتشار نیست.

زارعی با در خواست از خبرگزاری‌ها سایتهای خبری و روزنامه ها در انتشار اطلاعات درست اعلام کرد که انتظار می رود رسانه های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند .
مریلا زارعی متولد تهران ،25 فروردین 1353 است .وی تاکنون در بیش از 50 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است.
زارعی تاکنون 20 بار در جشنها و جشنواره های همچون جشنواره فیلم فجر ،جشن سینمای ایران (خانه سینما)،جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.
زارعی هم چنین برای بازی در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیار 143 شده است.



1393/2/3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن