تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه بخش تعاون یکی از راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از مشکلات اشتغال است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان غریوی:
توسعه بخش تعاون یکی از راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از مشکلات اشتغال است
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، با اشاره به اینکه بخش تعاون از ظرفیت های بالقوه ای برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برخوردار است گفت: توسعه بخش تعاون یکی از راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از مشکلات اشتغال کشور است بنابراین باید به این حوزه بسیار توجه شود.



به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریوی ظهر چهارشنبه ،در شورای هماهنگی واحدهای تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با اشاره به اینکه 3 هزار و 856 تعاونی در استان زنجان فعالیت دارند، گفت: تنها 57 درصد از این تعاونی ها فعال هستند. وی اظهار داشت:  33درصد از این تعاونی ها در حوزه کشاورزی، 20 درصد در حوزه خدمات و 28 درصد هم در حوزه سایر اعم از حمل و نقل، مسکن فعال هستند.

 مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اطلاعات این تعاونی ها در سامانه تعاونی ها ثبت شده  و آمار به روز است و در این میان تنها 14 درصد از تعاونی ها در دست اقدام هستند و 29 تعاونی غیر فعال در استان وجود دارد.

غریوی ،با اشاره به اینکه بخش تعاون از ظرفیت های بالقوه ای برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برخوردار است گفت: توسعه بخش تعاون یکی از راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از مشکلات اشتغال کشور  است بنابراین باید به این حوزه بسیار توجه شود.

وی افزود: استان زنجان موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و همچنین در حوزه کشاورزی هم جایگاه ویژه و قابل قبولی دارد بنابراین با فعال کردن بخش تعاون در این حوزه اقتصاد استان را توسعه بدهیم.

مدیر کل کار، رفاه و تعاون استان زنجان یاد آور شد:  این استان قابلیت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را دارد و تحقق این امر هم زمانی است که تعاونی ها در استان فعال شوند.

غریوی گفت: مدیریت بنده در این اداره بدون هیچ گونه سیاسی کاری است و مدیریتم فنی خواهد و تنها هدفی که در این سازمان در اولویت قرار خواهم داد  فعال کردن تعاونی ها و توسعه سرمایه گذاری در این استان خواهد بود. وی یادآور شد: در سال جاری رشد و رونق اقتصاد استان در برنامه است و در این میان به بحث روابط کار که یک مسئله مهم در ادارات و تعاونی ها است توجه ویژه خواهد شد.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، افزود: باید نحوه برخورد با کارگر و کارفرما مورد توجه باشد چرا که اگر کارگری نباشد کارفرمایی هم نیست.

 


۱۳۹۳/۲/۳ - ۱۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن