تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817754178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با دروغ و افترا نمي‌توان به بام سعادت رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۱۲ق.ظ)
نهاد رياست جمهوري در واکنش به شايعات اخير: با دروغ و افترا نمي‌توان به بام سعادت رسيد روابط عمومي نهاد رياست جمهوري طي اطلاعيه اي بيان داشت: در کمال تعجب و تأسف، جشني که معطر به نام صديقه طاهره (س) و مربوط به پاسداشت شخصيت آن حضرت بود، از آسيبِ نگاه‌هاي ابزاري و سياسي در امان نماند.
به گزارش خبرگزاري موج، روابط عمومي نهاد رياست جمهوري در خصوص جشن ميلاد حضرت زهرا (س)طي اطلاعيه نوشت:
پاسداشت فرهنگ غني اسلامي – ايراني در سالي که توجه به اقتصاد و فرهنگ از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي به عنوان راهبرد کلان نظام جمهوري اسلامي ايران اعلام شده است؛ نيازمند معرفي و تبيين شعائر و نمادهاي والاي فرهنگ ناب محمدي (ص) است. در اين ميان؛ تبيين شخصت سرور بانوان دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) که مهمترين الگو براي زيست مومنانۀ زنان در ايران اسلامي است، از يکسو جايگاه رفيع زن در عرصه فعاليت‌هاي اجتماعي نظام مقدس اسلامي را به تصوير مي‌کشد و از سوي ديگر مهر بطلاني بر سياه‌نمايي‌ها و ادعاهاي دروغين نظام فرهنگي و حقوق بشر غربي، در خصوص بانوان ايران عزيز خواهد بود. چنانچه رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير با جمعي از بانوان فرمودند: «برخورداري ايران اسلامي از انبوه زنان فرزانه، تحصيل کرده، خوشفکر و ممتاز؛ از نعمات الهي و جزو بزرگترين افتخارات جمهوري اسلامي است.»
امسال نيز به همين مناسبت و در امتداد سنتي هر ساله مراسم جشن ولادت زهراي اطهر (س) و روز زن؛ جشني به ميزباني همسر رئيس جمهوري با حضور همسران سفراي کشورهاي خارجي و مديرانِ نظام اسلامي و همچنين جمع کثيري از بانوان فرهيخته ايران اسلامي برگزار شد. بويژه ميهمانان خارجي فرصتي يافتند تا ضمن آشنايي با ابعاد شخصيت و زندگاني دخت گرامي پيامبر اسلام (ص)، با گوشه‌هايي از فرهنگ و سبک زندگي اسلامي و ايراني آشنا شوند. چنانچه ويژگي مجالس مولوديِ مختص بانوان است؛ در اين جلسه با رعايت تمام جنبه‌هاي شرع مقدس و شووني که مجالسي از اين دست دارد، تعدادي از دختران خردسال به شادماني پرداختند و نمونه‌هاي از پوشش و حجاب زنان اقوام ايراني در ادوار و مناطق مختلف به نمايش درآمد.
در کمال تعجب و تأسف، جشني که معطر به نام صديقه طاهره (س) و مربوط به پاسداشت شخصيت آن حضرت بود، از آسيبِ نگاه‌هاي ابزاري و سياسي در امان نماند و بر خلاف موازين اسلام عزيز، اخلاق محمدي (ص) و حتي اصول حرفه اطلاع رساني؛ موجي از شايعات، افترا، اکاذيب و پيامک‌هايي به صورتي هماهنگ در فضاي رسانه‌اي کشور منتشر شد. اين در حالي بود که هيچيک از مطالب منتشره مستند نبود و متأسفانه افرادي نيز که به تريبون‌هاي عمومي کشور دسترسي دارند بدون اينکه از حقيقت ماجرا مطلع باشند و بدون تحقيق، آن را دستمايه‌اي براي متهم نمودن دولت به بي‌توجهي به فرهنگ والاي ديني کردند. حال آنکه با دروغ و افترا نمي‌توان به بام سعادت رسيد و همچنين نمي‌توان خدمتگزاران مردم را از مسير فرهنگ راستي، راستگويي، اعتدال و رونق و تعالي کشور بازداشت.
دفتر نهاد رياست جمهوري که رعايت حرمتِ خاندان عصمت و طهارت عليهم السلام را اوجب واجبات و مهمترين مصالح نظام اسلامي مي‌داند از ذکر افتراها و مطالب کذبي که متأسفانه و به دروغ به اين مراسم منتسب گرديد، خودداري مي‌کند. اميدواريم همه اهالي رسانه و عزيزاني که تريبون‌هاي مختلف را به عنوان امانتي الهي در اختيار دارند؛ ضمن توجه بازدارنده در قبال اينگونه رفتارها تلاش خود را معطوف به حراست از مقدسات ديني و باورهاي مردم مومن و عزيزمان نمايند و راه را برسوء‌استفاده‌هاي سياسي و ابزاري سد نمايند.
ان‌شاءالله در سال فرهنگ؛ اخلاق اسلامي که مهمترين آموزه پيامبر اعظم (ص) براي جهان بشريت است، سرلوحه رفتارها قرار گيرد و چراغ راه سعادت در حيات فردي و اجتماعي گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن