تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813110371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان گزارش های واصله به ستاد خبری 124 در گیلان شش درصد رشد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان سال گذشته:
میزان گزارش های واصله به ستاد خبری 124 در گیلان شش درصد رشد یافت
رشت - خبرگزاری مهر: رئیس اداره مشارکت های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزایش گزارش های ارسالی به ستاد خبری این سازمان124 در سال گذشته خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رهبر افزود: با توجه به جمع آوری آمار و گزارش های مردمی اعم از گزارش های تلفنی، حضوری، شکوائیه و همکاری ناظران افتخاری در سال گذشته 10 هزار و 360 مورد گزارش به این اداره واصل شد که 4 هزار و 89 مورد از این تعداد تنها با مشارکت ناظران افتخاری سازمان ثبت و پیگیری شده است. وی تصریح کرد: از این میزان 5 هزار و 489 مورد متخلف و 4 هزار و 573 مورد نیز غیرمتخلف شناخته شدند که از مجموع گزارش های واصله در سال گذشته 3 فقره شکایت غیرقابل پیگیری بود. رئیس اداره مشارکت های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ثبت بیشترین آمار گزارش را از شهر رشت با 3 هزار و 925 مورد و کمترین گزارش را مربوط به شهر ماسال با 81 مورد عنوان کرد. وی با اشاره به لزوم همکاری و مشارکت های مردمی در ساماندهی بازار و مبارزه با قاچاق گفت: با توجه به میزان مشارکت های مردمی در سال 91 با 9 هزار و 729 مورد شکایت  همگانشاهد رشد شش درصدی گزارش های واصله از سوی ستاد خبری 124 در سال 92 بوده اند. رهبر در ادامه جمع آوری اخبار و اطلاعات و گزارش های مردمی از طریق تلفن 124، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی و گزارش های ناظران افتخاری، آموزش قانون نظام صنفی به ناظران افتخاری، پاسخگویی به شکایات، انعکاس اطلاعات جمع آوری شده به مراجع ذیربط،  نظارت بر ثبت دقیق اطلاعات، سرعت بخشی در ايجاد ارتباط بين تماس گيرندگان با ستاد خبري، انجام بررسي هاي لازم در خصوص شكايات واصله و ارجاع شکایات به اداره بازرسي و كشف كالاي قاچاق را از جمله وظایف اداره مشارکت های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد.


۱۳۹۳/۲/۳ - ۱۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن