تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان مصرف سوخت در خراسان رضوی طی تعطیلات نوروزی شش الی 24 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میزان مصرف سوخت در خراسان رضوی طی تعطیلات نوروزی شش الی 24 درصد افزایش یافت مشهد-ایرنا- مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی از افزایش شش الی 24 درصدی مصرف سوخت طی تعطیلات نوروزی سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.


ˈمهدی قرائیˈ روز چهارشنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع 121 میلیون و 793 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت گاز (گازوئیل) و اتیکه (سوخت هواپیما) طی تعطیلات نوروزی سالجاری (28 اسفندماه سال گذشته لغایت 15 فروردین ماه جاری) در استان خراسان رضوی به مصرف رسید.
وی اظهار داشت: از این میزان 74 میلیون و 990 هزار لیتر بنزین، 37 میلیون و 231 هزار لیتر نفت گاز و 9 میلیون و 572 هزار لیتر ˈاتیکهˈ تشکیل می دهد.
وی گفت: از این میان مصرف سوخت نفت گاز طی تعطیلات نوروزی در سطح استان شش، بنزین هفت و اتیکه (سوخت هواپیما) 24 درصد افزایش نشان می دهد.
قرایی اظهارداشت: کمترین میزان مصرف نفت گاز طی این مدت مربوط به اول فروردین ماه به میزان یک میلیون و 147 هزار لیتر و بیشترین میزان مصرف مربوط به 12 فروردین ماه یه مقدار سه میلیون و 236 هزار لیتر بود.
مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین کمترین مصرف بنزین طی تعطیلات نوروزی امسال به مقدار دو میلیون و 640 هزار لیتر در 15 فروردین ماه و بیشترین آن به میزان پنج میلیون و 692 هزار لیتر مربوط به دوازدهم فروردین ماه جاری بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین کمترین و بیشترین مقدار مصرف سوخت اتیکه هم به میزان 381 هزار لیتر و 658 هزار لیتر در روزهای سوم فروردین ماه جاری و 29 اسفندماه سال گذشته به مصرف رسید.
قرایی گفت : با توجه به حجم سفر زائران و مسافران طی تعطیلات نوروزی در خراسان رضوی تمهیدات لازم برای تامین سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه شخصی، عمومی، هواپیما و قطار در این استان اندیشیده شد.
وی اظهار داشت: تمام متصدیان جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی استان موظف شده اند ضمن زیباسازی جایگاهها و تکریم مراجعین در آمادگی کامل برای ارایه خدمات به زائران و مسافران باشند.ک/3
7490/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن