تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819994597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت 60 هزار تن محصول چغندرقند در دزفول آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برداشت 60 هزار تن محصول چغندرقند در دزفول آغاز شد دزفول-ایرنا-مسوول اداره زراعت جهاد کشاورزی دزفول از آغاز برداشت 60 هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان خبر داد.


ˈ عکی کرمی ˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:به منظور تأمین بخشی از نیاز کشور به شکر و با توجه به اهمیت و ضرورت کشت چغندرقند یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی دزفول در سال زراعی جاری به کشت چغندرقند اختصاص یافت.
وی گفت:برداشت محصول چغندرقند از زمین های کشاورزی دزفول از هفته جاری آغاز شده و محصول تولیدی به کارخانه قند اصفهان تحویل می شود.
کرمی پیش بینی کرد از این میزان سطح زیر کشت حدود 60 هزار تن محصول چغندرقند برداشت شده که با میانگین اعتبار 13درصد به کارخانه قند اصفهان تحویل گردد ضمن اینکه با احتساب 10درصد راندمان تولید شکر حدود شش هزار تن برآورد تولید شکر از این مقدار چغندر تحویلی خواهد بود.
مسوول اداره زراعت جهاد کشاورزی دزفول افزود:با توجه به همکاری خوب کارشناسان باتجریه ،کشت چغندرقند در منطقه با همکاری محققان مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد و استفاده از دانش بومی بالای کشاورزان منطقه وضعیت مزارع در حال برداشت بسیار عالی بوده و چغندرقند تولید شده از کیفیت خوبی برخوردار است.ک/3
7278/648
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن