تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت محصول گندم از سطح 38 هزار هکتار از مزارع اندیمشک آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برداشت محصول گندم از سطح 38 هزار هکتار از مزارع اندیمشک آغاز شد اندیمشک - ایرنا - سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: برداشت محصول گندم از سطح 38 هزار هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده است.


ˈعباس اسدیانˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن پیش بینی برداشت 87 هزار تن محصول گندم آبی و دیم از این سطح افزود:23 هزار هکتار از مزارع گندم اندیمشک مزارع دیم و 15 هزار هکتار مزارع آبی است.
وی اظهار کرد:طبق پیش بینی انجام شده 60 هزار تن گندم از مزارع آبی و 27 هزار تن نیز از مزارع دیم این شهرستان برداشت می شود.
اسدیان افزود: عملیات برداشت محصول گندم توسط 30 دستگاه دروگر و بیلر بومی و مهاجر و نیز 110 دستگاه کمباین بومی و مهاجر انجام می شود.
وی گفت:پنج مرکز خرید گندم در اندیمشک و بخش های مرکزی و الوار گرمسیری کار جمع آوری و خرید گندم مازاد نیاز کشاورزان شهرستان را بر عهده دارند.
اسدیان همچنین از آغاز برداشت محصول کلزا در این شهرستان خبر داد و گفت:کشاورزان اندیمشکی 260 هکتار کلزای آبی و سه هزار و 900 هکتار دیم کشت کرده که پیش بینی می شود افزون پنج تن محصول کلزا از این سطح برداشت شود.
شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان بیش از 50 هزار هکتار زمین کشاورزی دارد.ک/3
7281/648
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن