تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820917479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای حسینیان! قفل آهنی را روحانی به کشور زد یا احمدی نژاد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
آقای حسینیان! قفل آهنی را روحانی به کشور زد یا احمدی نژاد؟

آقای حسینیان! قفل آهنی را روحانی به کشور زد یا احمدی نژاد؟
آقای حسینیان عزیز، قفل آهنی را شما و دوستانتان بر مشکلات کشور زدید و مردم امید دارند که روحانی بتواند با کلید خود این قفل آهنی را باز کند.
مصطفی داننده: ابتدا بیایید، حرف‌های آقای حسینیان در جلسه دیروز مجلس را با هم مرور کنیم: «برادرم ظاهرا کلید چوبی به قفل آهنین می‌زنید یا کلید را وارونه می‌چرخانید. آقای رئیس جمهور قرار بود هم چرخ زندگی مردم بچرخد هم سانتریفیوژ. چرخ زندگی می‌چرخد اما نه بهتر از قبل بلکه بد‌تر یا لااقل مطابق گذشته می‌چرخد. ولی آنچه لنگ لنگان می‌چرخد و منتظر فرمان توقف، سانتریفیوژ است. و آنچه کمتر می‌چرخد لبنیات و مایحتاج اولیه مردم بر سر سفره مستضعفان است.»

آقای حسینیان عزیز، شاید کلید روحانی، چوبی باشد که اعتقادی به آن ندارم اما با این نظر شما که قفل مشکلات کشور از جنس آهن و فولاد است و به همین راحتی نمی‌شکند، با شما هم نظرم. نماینده محترم مردم در مجلس، می‌شود پاسخ این سوال را واضح بدهید، که چه کسی این قفل آهنی را بر کشور زده و زمینه ساز بروز مشکلات فراوان شده است.

آقای حسینیان، طی هشت سال گذشته که دوستان و همفکران شما در راس قدرت بودند و هرطور که خود می‌خواستند، عمل می‌کردند، قانون را دور می‌زدند، بودجه کشور را در ناکجا خرج می‌کردند و... باید به فکر امروز می‌بودید که قفلی چنین بزرگ به مشکلات کشور زده نشود، که شاه کلید‌ها هم نتوانند آن را به همین راحتی‌ها باز کنند. آقای حسینیان، هشت ماه از عمر دولت تدبیر و امید گذشته است و شما از دولت انتظار معجزه دارید؟ شما انتظار دارید که روحانی و دوستانش طی چند ماه تمام اشتباهات دولت گذشته را جبران و مشکلات را از پیش رو بردارند؟ تحریم‌های امروز، بالا رفتن قیمت دلار، نابسامانی‌های اقتصادی، نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها حاصل تصمیمات دولت احمدی‌نژاد، طی هشت سال گذشته است و معمولا خرابی، بسیار آسان‌تر از ساختن و آباد کردن است.

آقای حسینیان به قول دوستان رسانه، آن مردی که با از ما بهتران رابطه داشت، رفته است.

آقای حسینیان عزیز، شما در سخنان خود دم از مردم می‌زنید و می‌گوئید مردم گرسنه‌تر از گذشته شده‌اند و این در حالی است که مردم به یاد ندارند شما طی دوران نمایندگی خود در سال‌های اخیر از حق آنان در قبال کوتاهی دولت گذشته دفاع کرده باشید و امروز از دفاع جانانه شما کمی بوی سیاسی کاری به مشام می‌رسد. به نظر می‌رسد شما به نام مردم می‌خواهید منتخب ملت را در آغاز کار دولتش، متهم به ناتوانی کنید و دوستان خود را توانمند جلوه دهید و این درحالی است که مردم به علت ناتوانی شما و دوستانتان دست به دامن روحانی و تیم او شده‌اند.

 آقای حسینیان عزیز، قفل آهنی را شما و دوستانتان بر مشکلات کشور زدید و مردم امید دارند که روحانی بتواند با کلید خود این قفل آهنی را باز کند.





1393/2/3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن