تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805719638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواری برضرورت بازنگری در شیوه پرداخت یارانه ها تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در دیدار با اعضای فراکسیون یاوران امداد امام (ره) انواری برضرورت بازنگری در شیوه پرداخت یارانه ها تاکید کرد تهران- ایرنا- سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: شیوه پرداخت یارانه ها در کشور از مدیریت و کارآمدی لازم برخوردار نبوده و بازنگری در این فرآیند ضروری است.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد «حسین انواری» در جمع نمایندگان و اعضای فراکسیون یاوران امداد امام (ره) مجلس شورای اسلامی افزود: در بسیاری از موارد این وجه صرف حل مشکلات ضروری خانواده ها نمی شود، همچنین پرداخت یکسان مبلغ یارانه به تمام افراد، اجرای عدالت و توسعه اجتماعی را مختل می کند.
وی با بیان اینکه اولویت اصلی اقدامات این نهاد مردمی، توانمند سازی و خودکفایی مددجویان است ، گفت: رویکرد این نهاد مردمی در سال 1393، متناسب با فرامین رهبر معظم انقلاب است.
انواری با اشاره به اینکه فراخوانی تمام مدیران مرکزی و استانهای این نهاد ، با هدف ابلاغ و ترسیم نقشه راه مورد مطالبه و انتظار رهبر انقلاب اسلامی انجام شده است تصریح کرد: سرمایه گذاری بر تعالی فکری و فرهنگی مخاطبان و کارگزاران این نهاد ، برخورداری خانواده های تحت حمایت از استحکام و ثبات اقتصادی ، توسعه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و استفاده از سبک مدیریت جهادی در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال 1393 قرار دارد.
وی افزود: برای پیشبرد برنامه ها و اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توجه به حل مشکلات دو دهک پایین جامعه که جمعیتی قریب به 15 میلیون نفر در کشور را تشکیل می دهند، ضروری است و از این تعداد در حدود هشت میلیون نفر به طور مستقیم از خدمات کمیته امداد امام ( ره ) برخوردار بوده و مخاطبان اصلی این نهاد هستند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: افزایش نرخ طلاق، اعتیاد و بزه های اجتماعی ، منجر به تولید فقر در کشور می شود که این امر چاره اندیشی دقیق و برنامه ریزی شده مسئولان را برای حل این معضلات می طلبد.
عضو شورای مرکزی امداد امام (ره) تصریح کرد: در اجرای فریضه واجب زکات، کمیته امداد امام (ره) به امر رهبر معظم انقلاب متولی جمع آوری وجوهات و صرف این مبالغ در محل های تعیین شده است و امداد امام (ره) با ارائه پیشنهاد به دولت مبنی بر معادل آنچه که مردم پرداخت می کنند ، دولت نیز اعتبار لازم را اختصاص داده تا صرف آبادانی ، توسعه و اشتغال در روستاهای کشور شود.
انواری ادامه داد: در همین راستا مجلس شورای اسلامی در سال 92 اعتباری معادل یکصد میلیارد تومان را تصویب کرد و از این مبلغ 29 میلیارد تومان در اختیار این نهاد قرار گرفت و یکی از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی و فتح قله های ترسیم شده ابلاغی توسط رهبر انقلاب اسلامی و توجه به اجرای صحیح امر زکات می تواند باشد.
وی تاکید کرد :160 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد و یکهزار و 150میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بانکی توسط کمیته امداد امام (ره) در سال 92 در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است .
انواری افزود: همچنین برگزاری جشن خودکفایی 120 هزار خانوار تحت پوشش ، برگ زرین دیگری از خدمات و افتخارات این نهاد مردمی به محرومان و نیازمندان واقعی است و در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز ، امداد امام (ره) آمادگی ایجاد 500 هزار فرصت شغلی جدید را در سطح روستاهای کشور دارد که در این نوع از اشتغال مردم خود کارفرمای خویش هستند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: توجه به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار از مسائل بسیار مهمی است که اهتمام ویژه ای توسط امداد امام (ره) نسبت به آن صورت گرفته و در سال گذشته نزدیک به سه هزار نفر از زنان بدون سرپرست با ازدواج مجدد ، بسیاری از مشکلات خود و فرزندانشان مرتفع شده است.
دراین دیدار نمایندگان و اعضای فراکسیون یاوران امداد امام ( ره ) با اعلام رضایت مندی از برنامه ها و اقدامات این نهاد به طرح دیدگاه و نظرات خود در مورد عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداختند.
اجتمام(1)**9188
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن