تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مولاوردی :تا رسیدن به وضعیت مطلوب با چالش های فراوانی در حوزه زنان روبرو هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در دیداررییس کمیسیون روابط خارجی پارلمان آفریقای جنوبی / مولاوردی :تا رسیدن به وضعیت مطلوب با چالش های فراوانی در حوزه زنان روبرو هستیم تهران- ایرنا- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: ایران مانند سایر کشورها در حوزه زنان و خانواده با چالش های فراوانی تا رسیدن به وضعیت مطلوب مواجه است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، شهیندخت مولاوردی روز سه شنبه در دیدارˈفاطمه حجیجˈ رییس کمیسیون روابط خارجی پارلمان آفریقای جنوبی افزود: در سال گذشته بیش از 60 درصد ورودی دانشگاه های کشور را دختران تشکیل داده اند.
وی با بیان اینکه زنان ایران در حوزه سلامت و بهداشت و امید به زندگی وضعیت نسبتا خوبی دارند، اظهار داشت: میزان پیشرفت و توسعه این افراد در همه حوزه ها به یک اندازه نبوده است.
معاون رییس جمهوری با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری با آفریقای جنوبی در سال های گذشته ابراز امیدواری کرد که در دولت تدبیر و امید نیز روابط بین المللی گسترش یابد.
مولاوردی با اشاره به اینکه افزایش همکاری با حوزه زنان آفریقای جنوبی در دستور کار ما قرار دارد یادآور شد: ایران می تواند در زمینه آموزش زنان به عنوان یک الگو برای تمام زنان جهان مطرح باشد.
وی با اشاره به تعامل خوب و مناسب با زنان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ارائه طرح ها و لوایحی که بتواند ما را برای پیشبرد اهدافمان یاری رساند با این افراد برنامه های مشترکی داریم.
مولاوردی اضافه کرد: در مذاکرات انجام شده با زنان مجلس به این نتیجه رسیده ایم که باید بر تعداد نمایندگان زن مجلس افزوده شود لذا امیدواریم انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به این هدف برسد.
مولاوردی با اشاره به حضور کمرنگ زنان در مناصب عالی تصمیم گیری ابراز امیدواری کرد در دوره جدید این حضور پررنگتر شود.
به گفته وی هر چند در کابینه دولت ایران سه زن به عنوان معاون رییس جمهوری حضور دارند اما رییس جمهوری به شایسته سالاری به جای مرد سالاری و زن سالاری تاکید دارند.
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه تبادل تجربیات راه طولانی رسیدن به اهداف را کوتاه می کند آمادگی خود را برای دعوت از همتای آفریقایی خود برای سفر به ایران و امضای تفاهمنامه همکاری های مشترک اعلام کرد.
اجتمام(3)**1880**م.ب
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن