تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای تقویم بسکتبال همدان سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای تقویم بسکتبال همدان سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد همدان- ایرنا- رییس هیات بسکتبال همدان گفت: اجرای تقویم امسال ورزش بسکتبال همدان سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


ˈپرویز ریحانیˈ روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: برای سال جاری در حال تدوین برنامه های متنوع رشته بسکتبال همدان هستیم که حضور در رقابت های مختلف بویژه رده های سنی پایه، برگزاری دوره های آموزشی، استعدادیابی، تشکیل کلاس های تابستانی و حضور در زیرگروه باشگاه های کشور در اولویت اجرا قرار دارد.
وی اضافه کرد: هم اکنون دو هزار و 200 بسکتبالیست در سطح استان همدان زیر نظر 20 مربی فعالیت دارند که امسال برنامه های گسترده ای برای آنها درنظر گرفته ایم.
ریحانی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود 900 میلیون ریال برای پیشبرد برنامه های بسکتبال همدان هزینه شد، اظهار داشت: سال قبل سه میلیارد ریال اعتبار برای اجرای مطلوب تقویم اجرایی هیات بسکتبال نیاز بود که به صورت کامل تحقق نیافت اما با همین میزان هزینه نیز ضمن کسب موفقیت در رده های سنی پایه، در آموزش نیز حایز دستاوردهای مهمی شدیم.
وی افزود: باتوجه به اینکه سال قبل توان مالی لازم برای حضور در لیگ های باشگاهی کشور را نداشتیم به ارتقا سطح آموزشی مربیان و داوران تمرکز کردیم و خوشبختانه هادی سالم و هانیه شهدوست دو داور ممتاز و باتجربه این استان موفق به اخذ مدرک بین المللی شدند.
وی با اشاره به همکاری بسیار مطلوب آموزش و پرورش در ارایه امکانات و کمک به طرح استعدادیابی بسکتبالیست های پایه گفت: سال گذشته آموزش و پرورش امکانات خود را برای میزبانی رقابت های کشوری به صورت رایگان در اختیار هیات قرار داد ضمن اینکه در طرح استعدادیابی که هم اکنون دو مربی در آن فعالیت دارند نیز همکاری لازم را ارایه کرد.
رییس هیات بسکتبال همدان ضمن قدردانی از دستگاه ورزش استان در اختصاص سالن ورزشی برای رشته بسکتبال در سال های گذشته گفت: سالن تختی همدان هم اکنون ویژه تمرینات بسکتبالیست های همدانی است و با موافقت مدیریت ورزش استان می توانیم تمامی رقابت هایی که میزبان کشور هستیم را در سالن شش هزار نفری این شهر برگزار کنیم.
وی یکی از دغدغه های اصلی ورزش بسکتبال همدان را نبود حامی مالی عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی می تواند کمک شایانی به پیشرفت ورزش استان داشته باشد و بسکتبال همدان نیز با سابقه طولانی و جایگاه مناسب در کشور نیاز به این حمایت دارد.
7520/551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن