تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806698039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح پردازش زباله در همدان با 90 میلیارد ريال اعتبار عملیاتی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گردان:
طرح پردازش زباله در همدان با 90 میلیارد ريال اعتبار عملیاتی می شود
همدان – خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان گفت: بزودی طرح پردازش زباله در همدان با 90 میلیارد ريال اعتبار عملیاتی می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان صبح سه شنبه در جمع اعضای کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر و سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با اعلام این خبر افزود: طبق بررسی ها ، رایزنی و بازدیدهای صورت گرفته قرارداد تحویل زباله و پردازش تخمیر کمپوست گرانوله با یکی از شرکت های نیمه دولتی در حال منعقد است. گردان مدت زمان انعقاد قرارداد طرح تحویل و پردازش زباله را  18 ماه بیان کرد و یادآورشد: همچنین براساس این توافقنامه ایجاد فضای سبز در سایت فعلی جمع آوری زباله شروع شده و با اجرای این طرح از دفن غیر بهداشتی و سنتی زباله که شیرابه های آن به اعماق زمین نفوذ کرده و باعث تخریب محیط زیست و اراضی می شود جلوگیری بعمل می آید. وی اضافه کرد: با اجرای طرح پردازش تخمیر کمپوست گرانوله، امکان تفکیک زباله از مبداء نیز عملی تر خواهد شد، حتی امکان پردازش زباله شهرهای مجاور نیز وجود دارد. رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با بیان اینکه دستگاه های پرازش زباله در دو شیفت کاری توان پردازش 500 تن زباله را خواهد داشت، اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت طرف قرارداد در استانهای دیگر نیز در این زمینه کار اجرایی انجام داده، لذا نگرانی از جهت اجرای صحیح پروژه وجود ندارد. کامران گردان  با اشاره به اینکه طرح پردازش زباله یکی از پروژه هایی است که سرمایه گذاری 90میلیارد ريالی را در استان به دنبال دارد، اظها کرد: علاوه بر مزایای مطرح شده این طرح اشتغالزایی خوبی را نیز برای همدان در پی دارد. گردان در ادامه با اشاره به بررسی عملکرد سازمان پسماند شهرداری همدان، افزود با توجه به اینکه سیاست شورای چهارم مبنی بر ایجاد تحول و تغییرات در تمامی حوزه های مدیریت شهری است اما عملکرد سازمان پسماند براساس روال گذشته و سنتی بوده است. گردان تاکید کرد: انتظار می رود سازمان پسماند در راستای ایجاد تحول و نوآوری با داشتن طرح های جدید از سیستم سنتی به سمت مدرنیته حرکت کند. رئیس کمیسیون خدمات شهری با تاکید بر تفکیک زباله از مبداء ،اظهار کرد: با توجه به اینکه با برنامه ریزی محلات نحوه جمع آوری زباله هر شب انجام می پذیرد در اجرای طرح پردازش زباله به گونه ای می توان عمل کرد که یک یا دو روزه زباله ها را جمع آوری کرده و شهروندان زباله های خود را دستی به باکسها منتقل کنند جلو گیری کرد. کامران گردان اضافه کرد می توان با فرهنگ سازی، دادن کیسه های زباله مناسب و تعیین زمان دقیق در امر جمع آوری زباله رغبت نگهداری کوتاه مدت زباله را ایجاد کرد. گردان با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 600 باکس زباله در سطح شهر همدان وجود دارد گفت: می توان با تغییر سیستم جمع آوری زباله تعداد باکسها را که به زیبایی منظر شهری لطمه می زند را کاهش داد. وی ادامه داد: علاوه بر اینکه مبالغ هنگفتی که شهرداری برای نگهداری و بازسازی باکسهای زباله هزینه می کند با تفکیک زباله از مبداء کاهش یافته و در این روش مامورین جمع آوری به درب منازل جهت دریافت زباله تفکیک شده مراجعه می کنند و دیگر زباله ها برای جمع آوری در معابر عمومی و کوچه ها درون باکسهای کوچک و بزرگ نگهداری نمی شوند. گردان در پایان موفقیت اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء را علاوه بر تلاش مدیریت پسماند ، فرهنگسازی و مشارکت شهروندان را نیز بسیار موثر دانست.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن