تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804892043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام بیمه درمانی رایگان تا آخر اردیبهشت ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ثبت نام بیمه درمانی رایگان تا آخر اردیبهشت ادامه دارد تبریز - ایرنا - مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام بیمه درمانی رایگان تا آخر اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.


قاسم خازن روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا با اشاره به اینکه از اول ماه جاری و همزمان با سراسر کشور، طرح ملی پوشش بیمه همگانی و اجباری رایگان بیمه سلامت در استان آغاز شده است، از افرادی که از هیچ گونه بیمه خدمات درمانی بهره مند نیستند، خواست از این فرصت استفاده و خود و خانواده شان را بیمه کنند.
وی با اشاره به اینکه طبق گزارش های دریافتی روند ثبت نام متقاضیان در استان بسیار مطلوب است، اعلام کرد: سرپرستان خانواری که هیچ گونه پوشش بیمه ای از سایر صندوق های بیمه درمانی کشور ندارند، می توانند با در دست داشتن شناسنامه، کارت ملی، کدپستی و شماره تلفن همراه خود و اعضای فاقد بیمه خانواده با مراجعه به سایت اینترنتی www.bimehsalamat.ir و یا دفاتر پیشخوان دولت، کافی نت ها و نیز مراکز ICT روستایی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
خازن با تاکید بر رایگان بودن این نوع بیمه، افزود: تمام هزینه های مربوط به درمان از سوی دولت تدبیر و امید و از محل فاز دوم هدفمندی یارانه ها پرداخت خواهد شد.
مدیر کل بیمه سلامت استان اظهارکرد: پس از انجام ثبت نام، مراحل استعلام از بانک اطلاعاتی سازمان های بیمه گر کشور و تایید عدم پوشش بیمه پایه توسط سازمان بیمه سلامت، نحوه دریافت دفترچه از طریق پیامک به سرپرست خانوار اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بیمه شدگان فعلی دارای دفترچه معتبر ایرانیان مطابق ضوابط جاری از مزایای این بیمه بهره مند خواهند بود، گفت: پس از پایان اعتبار دفترچه این گروه، صدور مجدد (صدور اولیه) از طریق سامانه بیمه سلامت همگانی امکانپذیر است.
خازن یادآوری کرد: ثبت نام کنندگان در این سامانه تا زمان دریافت دفاتربیمه، درصورت نیاز به خدمات بستری با ارایه پرینت فرم تکمیل شده در انتهای ثبت نام در سامانه، می توانند از خدمات بستری بهره مند شوند.
وی افزود: برخورداری از خدمات سرپایی منوط به صدور و تحویل دفترچه به متقاضیان خواهد بود.
مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی اعلام کرد: هزینه ثبت نام بیمه همگانی در سامانه (www.bimehsalamat.ir) در مراکز مجاز 20 هزار ریال برای هر خانوار است.
وی توصیه کرد: برای ثبت نام از مراجعه به مراکز غیرمعتبر و ارایه اطلاعات شخصی به این گونه مراکز خود داری کرده و با مراجعه مستقیم به سامانه سازمان بیمه سلامت و یا از طریق مراکز معتبر اقدام کنند.
خازن گفت: چنانچه در مراحل بررسی ثبت نام اولیه مشخص شود که فرد متقاضی، دارای دفترچه بیمه سلامت یا درمان از سایر سازمان های بیمه گر است، (دفترچه تأمین اجتماعی یا بیمه سلامت اعم از ایرانیان ، روستاییان و عشایر ) دفترچه بیمه همگانی سلامت صادر نخواهد شد.
وی با توجه به اینکه روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر می توانند بطور رایگان نسبت به بیمه خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند، درخواست کرد: افراد مزبور که دارای هیچ گونه پوشش بیمه ای نیستند، با مراجعه به ادارات بیمه سلامت یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و یا نمایندگی های سازمان، نسبت به بیمه کردن خود و افراد تحت تکفل اقدام کرده و از مراجعه و ثبت نام در سامانه بیمه سلامت (www.bimehsalamat.ir) خودداری کنند.
7232/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن