تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799085293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش زن،رسانه ،فضای مجازی در دزفول برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش زن،رسانه ،فضای مجازی در دزفول برگزار شد دزفول - ایرنا - همایش زن ، رسانه و فضای مجازی صبح روز سه شنبه با حضور گسترده بانوان و دانش آموزان دزفولی در سالن ایثار برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول در این همایش در سخنانی با اشاره به نقش ویژه بانوان در اجتماع گفت:حضرت فاطمه (س) الگوی تمام بانوان جهان است.
ˈ غلامعلی بلندنظر ˈ افزود:از نظر اسلام زن مظهر جمال ،ظرافت و مایه آرامش است ولی در غرب به زن به عنوان یک وسیله تجملاتی و عیش و نوش نگاه می شود و بی بندوبالی ،برهنگی و سست بنیادی خانواده مرسوم است.
مدرس دانشگاه شهید چمران اهواز و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در این نشست با اشاره به کاربردهای شبکه های اینترنتی از جمله google،face book، v chatگفت: رسانه های مجازی هم فرصت دارند و هم تهدید.
ˈاحسان بیک زادهˈ افزود:تعداد مخاطبان اینترنت از بین نوجوانان و دانشجویان تقریبا 100 درصد است که باید این استفاده به صورت هدفمند باشد و از نظر امنیتی مشکلی برای جوانان ایجاد نکند.
وی گوگل را یک غول نوظهور رسانه ای دانست و اظهار داشت:گوگل در حال بلعیدن شرکت های خاص دنیا از جمله یو تیوب،موتورولا و دیگر شرکت هاست وبه عنوان یک امپراطوری جدید رسانه ای مطرح شده است.
این استاد دانشگاه گفت:استفاده از کامپیوتر و اینترنت جذابیت فوق العاده ای دارد و اگر با ممنوعیت و محدودیت همراه باشد جذابیت کاذب و بیشتری نیز پیدا می کند.
بیک زاده با اشاره به فعالیت های گوگل در موبایل،نقشه جهان ،عینک و دیگر کاربردها گفت:گوگل کل جهان را در تسخیر خود قرار داده و با امکان فوق پیشرفته کل اطلاعات جهان را ضبط و ثبت می کند.
وی اظهارد اشت:عینک گوگل امکان ضبط و عکسبرداری را برای فرد مهیا می کند و در دو متری فرد مانیتوری مجازی ایجاد می کند که برای دیگران قابل مشاهده نیست و فرد می تواند کارهای اینترنتی خود را به راحتی از طریق این مانیتور انجام دهد ضمن اینکه می تواند یک مترجم آنلاین عمل کند و در کلیه زمینه ها به کمک فرد بشتابد.
استاد دانشگاه شهید چمراه اهواز گفت:گوگل همچنین در حال ساخت یک کشور رویایی به نام googland در یکی از جزایر می باشد تا رییس جمهور مستقل باشد .
این استاد دانشگاه همه مردم جهان را اسیران گوگل خواند و افزود:گوگل بیش از اینکه فکر می کنید در زندگی خصوصی افراد وارد شده و مانند این است که افراد عضو شبکه های مجازی دریک اتاق شیشه ای قرار دارند که نمی توانند بیرون را ببینند ولی همه آنها را می بینند.
بیک زاده کنترل بر همه ایمیل ها و کنترل جستجوی کابران را از جمله کارهایی دانست که گوگل می تواند انجام دهد و اظهار داشت:گوگل با ورود سرویس های اخیر اگر صلاح بداند می تواند با دقت فراوان بگوید اکنون کجای سالن نشسته اید.
وی افزود:فیس بوک ودیگر شبکه های مجازی نیز از این سرویس ها در اختیار دارند و می توانند تقویم کارهای روزانه شما وحتی آمد وشدها و تن صدای شما را تشخیص و کنترل کنند.
این مدرس دانشگاه با اشاره به تهدیدهای استفاده از فضاهای رسانه ای مجازی گفت:با توجه به اینکه مدل ارتباطی کشورهای غربی با مدل ارتباطی کشور ما متفاوت است ورود به این شبکه های مجازی باید با آگاهی کامل همراه باشد.
وی اظهار داشت:متناسب با فرهنگ غرب با ورود به فیس بوک باید دوست پیدا کنی و دوست یابی این چنینی ابهت مردم ما را می شکند و حرمت دختران ما را از بین می برد.
بیک زاده گفت:تعاملات محیط های فیس بوک با تعاملات خیابانی هیچ تفاوتی نمی کند و اگر شأن خانواده ای اجازه آشنایی ودوستی دختر وپسر در خیابان را نمی دهد اجازه دوست یابی اینترنتی نیز نباید داده شود.
این مدرس دانشگاه چمران به دختران توصیه کرد آبروی دختران ایرانی باید حفظ شود زیرا آسیب های خانوادگی فراوانی از طریق فیس بوک به دختران وارد شده و دختران خسارات فراوانی متحمل شدند.
وی افزود:حریم محرم و نامحرم فضای مجازی یا حقیقی نمی شناسد و دختران باید هوشیار باشند با چه کسی در فضای مجازی سخن می گویند .
این همایش که توسط معاونت اجتماعی شهرداری،کمیسیون امور بانوان فرمانداری و آموزش وپرورش برگزار شد با اجرای شعر طنز توسط عبداللهی شاعر طنز پرداز دزفولی ،اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان دهخدا ،اجرای مسابقه و اهدای جوایز و پرسش وپاسخ همراه بود.ک/2
7278/648
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن