تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش مهارت زندگی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در پلدختر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش مهارت زندگی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد در پلدختر برگزار شد خرم آباد - ایرنا - همایش مهارت زندگی با رویکرد پیشگیری از اعتیاد روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان ، دانشجویان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در پلدختر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه پلدختر در این همایش با بیان این که دانشجویان برای خودسازی از فرصت ها استفاده کنند، اظهار داشت: ترویج اعتیاد در راستای سست کردن جسم جوانان و ترویج بی بند و باری از طریق ماهواره، اینترنت و دیگر ابزارهای ارتباطی صورت می گیرد که بدون شک گردانندگان اصلی پدیده مواد مخدر ، استکبار جهانی است.
حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ با بیان این که اعتیاد بیشترین آسیب را به بنیان خانواده وارد می کند افزود: خانواده نقش مهمی در سلامت روحی، روانی و اخلاقی فرد و اجتماع دارد و با تقویت آن می توان بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش داد.
وی بر ضرورت برگزاری کارگاههای آموزشی برای اطلاع رسانی مناسب از پیامدهای خانمان برانداز آن در منطقه تاکید کرد و گفت: دشمنان قصد دارند با گسترش انواع مواد افیونی تلاش می کنند تا نسل جوان را از تحرک و فعالیت و نشاط بازدارد و به بنیان خانواده ها و آینده کشور صدمه بزند.
امام جمعه پلدختر علل گرایش به مواد مخدر را عوامل فردی، خانه و خانواده و مسایل اجتماعی دانست و گفت: فعالیت در حوزه پیشگیری اولیه از اعتیاد یکی از مهمترین راهکارهای مبارزه با اعتیاد است که باید این فعالیت ها نهادینه شوند.
7272/1625
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن