تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819970153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنچ میلیارد ریال اعتبار به راه های روستایی تلنگ قصرقند اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنچ میلیارد ریال اعتبار به راه های روستایی تلنگ قصرقند اختصاص یافت قصرقند، زاهدان- ایرنا- بخشدار تلنگ شهرستان قصرقند گفت: پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ستاد حوادث سیستان و بلوچستان به راه های روستایی این بخش اختصاص یافت.


ˈمحمد شاهوزاییˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارندگی های چند ماه گذشته خسارات زیادی به زیر ساختهای این بخش وارد شد که این اعتبار صرفا برای مرمت و بازسازی سه دهنه پل در مسیر مرکز بخش تلنگ به 35 روستا، اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: با اختصاص این اعتبار بررسی و اقدامات فنی بوسیله مسوولان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان انجام گرفته و هم اینک در شرف عقد قرارداد با پیمانکار است.
وی اظهار داشت: در سایر بخش ها از جمله کشاورزی و فضاهای آموزشی نیز خساراتی به بخش تلنگ وارد شده که اقدامات اولیه و برآورد خسارت انجام گرفته و امیدواریم هر چه سریعتر اعتبارات لازم تخصیص یابد.
بخشدار تلنگ ادامه داد: پیش از این استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از راه دسترسی بخش تلنگ به مرکز شهرستان قصرقند در اوایل فروردین مساعدت و دستورات لازم را برای انجام زیر سازی و آسفالت 35 کیلومتر باقیمانده این محور صادر کرده بود.
به گزارش ایرنا، بخش تلنگ واقع در 65 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان قصرقند به سبب شرایط مساعد آب و هوایی یکی از قطب های کشاورزی منطقه محسوب می شود.
قصرقند در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. ک/3
7312 / 653
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن