تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805198774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه شدگان تامین اجتماعی خمین ازنبود دندانپزشک طرف قرارداد ناراضیند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیمه شدگان تامین اجتماعی خمین ازنبود دندانپزشک طرف قرارداد ناراضیند خمین - جمعی از بیمه شدگان تامین اجتمای شهرستان خمین معتقدند ، با وجود 50 هزار بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی در این شهرستان این افراد برای گرفتن خدمات دندانپزشکی فاقد هرگونه سروریس دهی هستند.


به گزارش ایرنا، در حالی که در فاصله 60 کیلومتری خمین تا مرکز استان تعداد زیادی داندانپزشک به مداوای بیماران مشغولند متولیان امر، امکانات لازم برای استقرار این دسته از پزشکان را در شهرستان خمین فراهم نمی کنند.
یکی از اهالی خمین به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود آنکه ماهانه مبالغ زیادی بابت حق بیمه تامین اجتماعی از حقوقم کسر می شود اما داندانپزشک در شهرستان خمین طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی نیست و مجبورم برای دریافت خدمات دندانپزشکی ازبیمه تکمیلی استفاده کنم.
ˈ محمد رضایی ˈ افزود: از مسوولان اجرایی انتظار داریم با هماهنگی با مجموعه درمان تامین اجتماعی استان مرکزی برای استقرار یک داندانپزشک طرف قرار داد با بیمه تامین اجتماعی از اجحاف و هزینه کردن افراد تحت پوشش این سازمان جلوگیری کنند.
بانو خانه داری گفت: امکانات درمانگاه تامین اجتماعی این شهر جوابگوی بیمه شدگان تامین اجتماعی نیست و مردم این خطه مجبورند برای گرفتن خدمات درمانی با تحمل رنج سفر به شهرهای مجاور سفر کنند.
ˈربابه فرجیˈ با بیان اینکه، تامین اجتماعی یکی از نهادهای حمایتی برای همه اقشار جامعه است اظهار داشت: فعال بودن ارایه خدمات درمانی و حمایتی، مردم را به این سازمان خوش بین می کند.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای جذب دندانپزشک برای شهر خمین از طریق نظام پزشکی استان مرکزی در خواست همکاری اطلاع رسانی شده ولی تاکنون هیچ دانپزشکی متقاضی همکاری در این شهرستان نبوده است.
ˈ بابک عدلیˈ درباره دراختیار قراردادن امکانات رفاهی به منظور جذب داندانپزشک در شهرستان خمین افزود: امکانات رفاهی نیز طبق قوانین سازمانی همکاری لازم انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: اما براساس قوانین سازمانی در مناطقی که در بخش درمان مستقیم، امکان ارایه خدمات در برخی تخصص ها محدودتر باشد از طریق خرید خدمت و عقد قرار داد طبق قانون عمل می شود.
عدلی گفت: هم اکنون 67 دندانپزشک طرف قرارداد تامین اجتماعی در شهرهای استان مرکزی به غیراز خمین خدمات درمانی به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ارایه می کنند.
در تنها درمانگاه تامین اجتماعی خمین دو پزشک عمومی بیماران را ویزیت می کند و مردم این شهرستان ازخدمات تخصصی، آزمایشگاهی و رادیولژی محرومند.
رییس شورای شهرستان خمین نیز پیش تر به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از 50 هزار نفر در شهرستان خمین بیمه شده تامین اجتماعی هستند اما از دریافت خدمات بهداشتی مناسب از سوی سازمان تامین اجتماعی بی بهره اند.
ˈمهدی ساداتیˈ افزود: نبود درمان تخصصی در شهرستان خمین به بیمه شدگان تامین اجتماعی بارها از سوی شورای استان و مسوولان شهرستانی مورد بررسی قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد: با تغییرات مدیریتی ایجاد شده در سازمان تامین اجتماعی شاهد رویکرد مثبت به این قشر در جای جای ایران به ویژه مردم شهر خمین باشیم.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: بر اساس قانون تامین اجتماعی برای ساخت بیمارستان تخصصی بایدتعداد بیمه شدگان بیش از 20 هزار نفر باشد که این تعداد در شهرستان خمین 52 هزار نفر است.
ˈ محمدابراهیم رضاییˈ افزود: با پیگیری و رایزنی انجام شده، سازمان تامین اجتماعی در شهرستان خمین واحد تخصصی تامین اجتماعی احداث خواهد کرد.
وی اظهار داشت: طی دوسال اخیر نظام درمان و بهداشت آسیب جدی دیده است و نیازمند ترمیم است تا بیمه شدگان کمتر دچار خسران شوند.ک/4
2482/555
گزارشˈ معصومه ابراهیمیˈ
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن