تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطهری رسما به دنبال تشکیل فراکسیون اعتدال نیست/ مدعیان پاسخگو باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نعمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
"مطهری" رسما به دنبال تشکیل فراکسیون اعتدال نیست/ مدعیان پاسخگو باشند
نائب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: تعداد کسانی که ادعای تشکیل فراکسیون اعتدال را دارند، انگشت‌شمارند حتی از "علی مطهری" شنیدم که رسما به دنبال تشکیل چنین فراکسیونی نیست، کسانی که ادعای تشکیل دارند پاسخگو باشند.


"بهروز نعمتی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تشکیل فراکسیون اعتدال از دل فراکسیون رهروان ولایت اضهار داشت: این فراکسیون با تشکیل چنین فراکسیونی در مجلس مخالفتی ندارد، چراکه هرکه خواهان تشکیل فراکسیون باشد به راحتی و مستقیما می‌تواند اقدام کند، اما اعضای فراکسیون رهروان با مشی اعتدالی گذشته همان رهروان ولایت باقی می‌مانند.
 
وی ادامه داد: فراکسیون رهروان ولایت فراکسیون اعتدالی واقعی است، کما اینکه شعار و مشی بنده به عنوان نائب‌رئیس این فراکسیون نیز از ابتدا بر پایه اعتدال بوده است.
 
نائب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه تشکیل فراکسیون اعتدال از دل رهروان ولایت قطعی نیست، افزود: اینکه گفته شود از دل رهروان ولایت فراکسیون جدیدی به نام اعتدال ایجاد شود نیز امری قطعی نبوده و رهروان تا پایان رهروان ولایت باقی می‌ماند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعداد کسانی که ادعای تشکیل چنین فراکسیونی را دارند، انگشت‌شمارند حتی از "علی مطهری" شنیدم که رسما به دنبال تشکیل چنین فراکسیونی نیست،  کسانی که ادعای تشکیل دارند پاسخگو باشند.

گفته می‌شود؛ اصلاح‌طلبان پشت ماجرای تشکیل فراکسیون دولتی اعتدال هستند هر چند که برخی از حامیان دولت معتقدند تشکیل چنین فراکسیونی ضمن اینکه موجب خوردن برچسب «دولتی بودن» به نمایندگان عضو می‌شود، باعث انسجام بیشتر دو فراکسیون رهروان و اصولگرایان خواهد شد. یک مانع دیگر در برابر طراحان فراکسیون جدید، ظرفیت اعضا است، که پیش‌بینی می‌شود بیش از 60 تا 70 نماینده مجموعاً در این فراکسیون جمع نشوند.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن