تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820598874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین فراکسیون سیاسی مجلس با محور اعتدال اعلام موجودیت می کند/توزیع فرم ثبت نام برای نمایندگان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سومین فراکسیون سیاسی مجلس با محور اعتدال اعلام موجودیت می کند/توزیع فرم ثبت نام برای نمایندگان

سومین فراکسیون سیاسی مجلس با محور اعتدال اعلام موجودیت می کند/توزیع فرم ثبت نام برای نمایندگان
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون جدید سیاسی مجلس که سمت گیری آن به سوی اعتدال بوده، در اواخر فروردین ماه خبر داد و گفت: هم اکنون فرم های ثبت نام برای حضور در این فراکسیون در بین نمایندگان توزیع شده است.
به گزارش نامه نیوز، «عابد فتاحی» روز دوشنبه در گفت وگو با  ایرنا با بیان اینکه فعلا هسته اولیه این فراکسیون حدود 40 نفر است، اظهار داشت: فعالیت های این فراکسیون، ملی، فراگیر و توام با کمک به مردم خواهد بود و فعالیت های این فراکسیون در جهت منافع ملی انجام می شود.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت اضافه کرد: در این راستا فرم هایی برای ثبت نام نمایندگان در این فراکسیون تهیه شده که در بین برخی از نمایندگان توزیع شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این فرم ها برای ثبت مشخصات اولیه افراد است و فرم ها در بین نمایندگان مستقل، معتدل و اصلاح طلب مجلس توزیع شده است.

فتاحی اظهار داشت: این فراکسیون می خواهد ماندگار باشد و بر اساس نیازهای مردم و در مسیر اعتدال گام بردارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: نیاز به تشکیل فراکسیون در مسیر اعتدال در مجلس احساس می شود و این فراکسیون تا سالیان سال ماندگار خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره نام این فراکسیون جدید اظهار داشت: هنوز نامی برای فراکسیون جدید مجلس در نظر گرفته نشده است ولی تا اواخر فروردین ماه نام آن نیز اعلام می شود.

مجلس شورای اسلامی هم اکنون دو فراکسیون سیاسی با عنوان فراکسیون رهروان ولایت و فراکسیون اصولگرایان دارد که فراکسیون رهروان ولایت دارای 170 عضو بوده و اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو آن هستند،.

ریاست فراکسیون رهروان ولایت را کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و رییس مرکز پژوهش های مجلس بر عهده دارد.

فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز با بیش از 100 عضو به ریاست غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در در مجلس نهم فعال است.



*** تشکیل فراکسیون جدید برای پایان دادن به ناکارآمدی ها و بی اخلاقی ها

«ابراهیم نکو» نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، از پایان فرآیند تشکیل فراکسیونی جدید در مجلس خبر داد و گفت: پس از جمع بندی تمام نظرات تکمیلی نمایندگان و اعضای تشکیل دهنده، اواخر فرودین ماه تولد این فراکسیون جدید را در مجلس جشن می گیریم.

وی افزود: هنوز درباره نام این فراکسیون به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

وی درباره شائبه دولتی بودن فراکسیون جدید در مجلس اظهار داشت: بحث دولتی بودن فراکسیون منتفی است زیرا اعتدال بحثی فراگیر بوده که دولت جزیی از آن است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: هدف این فراکسیون حرکت در مسیر اهداف انقلاب، پاسداشت خون شهدا و تایید حرکت های مثبت دولت است، البته اگر جایی هم احساس کنیم دولت در مسیر حرکت خود دچار خطاهایی می شود، تذکر دادن جزء برنامه های این فراکسیون خواهد بود.

وی درباره اعضای مرکزی تشکیل دهنده این فراکسیون خاطر نشان کرد: تعداد اعضای تشکیل دهنده این فراکسیون قابل توجه بوده به شکلی که هسته مرکزی آن از تعداد افراد تشکیل دهنده فراکسیون های اصولگرایان و رهروان ولایت بسیار بیشتر است.

نکو با بیان اینکه این فراکسیون، فراکسیونی مقتدر و کارآمد در مجلس خواهد بود، اظهار داشت: پس از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در کشور و به دلیل اتفاقاتی که در مجلس رخ می دهد، تشکیل این فراکسیون ضرورت دارد و می تواند به یک سری ناکارآمدی ها و بداخلاقی ها در این فضای جدید پایان دهد.

وی با تاکید بر اینکه فضا کشور هم اکنون به اعتدال نیاز دارد، گفت: در کشور تمایل به اعتدال بیشتر از گذشته است و نمایندگان باید به سمت وسویی بروند که روح اعتدال در آن وجود داشته و از افراط و تفریط جلوگیری شود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: برخی از اظهارات نمایندگان ناعادلانه و بیشتر سبقه افراطی دارد تا نظر منصفانه و اعتدالی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره برنامه اقتصادی دولت نیز گفت: برنامه اقتصادی دولت تا امروز خوب بوده و به نظر من در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیز توفیق کسب خواهد کرد.



1393/1/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن