تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813071257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح فاز سوم خط 3 مترو تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۲ق.ظ)
افتتاح فاز سوم خط 3 مترو تا پايان سال مديرعامل شرکت راه آهن شهري تهران و حومه گفت: چنانچه شرايط مهيا باشد تا پايان سال افتتاح فاز سوم خط سوم را نيز شاهد خواهيم بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، هابيل درويشي در مراسم افتتاح بخش جنوبي خط سه متروي تهران با بيان اين مطلب تصريح کرد: فاز سوم خط سه از ايستگاه شهيد بهشتي تا ميدان اول قائم و نياوران تا پايان سال در دسترس شهروندان خواهد بود.
وي با اشاره به نقش بي بديل مهندسان ايراني در ساخت بخش جنوبي خط سه متروي تهران خاطر نشان کرد: فاز دوم بلندترين خط متروي تهران به اتکاي توانايي مهندسان ايراني و با آخرين فناوري روز دنيا افتتاح شد.
وي افزود: خدمت رساني به مردم به ويژه قشر آسيب پذير که بيشترين حجم استفاده از سيستم حمل و نقل سريع و ارزان را در دستور کار دارند، جزو اهداف مجموعه شهرداري تهران است.
درويشي با ارائه ي جزئيات خط سه متروي تهران اظهار کرد: در فاز دوم خط سه متروي تهران به طول 12 کيلومتر با 9 ايستگاه، 3 هزار و 200 متر از تونل ها به روش اتريشي، 2 هزار و 300 متر ترانشه باز و 7 هزار متر تونل با استفاده از پيشرفته ترين دستگاه مکانيزه حفاري اجرا شده است.
وي در خصوص دلايل احداث خط سه متروي تهران گفت: خط سه مترو با هدف کاهش ترافيک کريدور شمال – جنوب طراحي شده و با عبور از نقاط ترافيکي بسيار مهم مانند ميدان راه آهن، ميدان منيريه، تقاطع انقلاب- وليعصر، سه راه فاطمي، عباس آباد، شهيد صياد شيرازي و ازگل نقش عمده اي درجابه جايي مسافر و تبادل مسافر با خطوط ديگر مترو برعهده خواهد داشت.
وي با بيان اينکه توسعه ي خطوط مترو رمز اصلي توسعه ي پايدار شهر است، خاطر نشان کرد: طبق آمارهاي جهاني به ازاي هر مسافر مترو 65 صدم ليتر صرفه جويي در مصرف سوخت صورت مي گيرد و اين توجيه بسيار مناسبي براي توسعه ي خطوط حمل و نقل ريلي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن