تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805346612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح سالن شرکت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي پايانه مسافربري امام رضا (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۵۰ب.ظ)
با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران حرم مطهر رضوي صورت گرفت؛ افتتاح سالن شرکت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي پايانه مسافربري امام رضا (ع) اجراي قانون احداث پايانه‌هاي مسافربري و ممنوعيت تردد اتومبيل‌هاي مسافربري برونشهري در داخل شهر و بسترسازي ارائه خدمات مطلوب در صنعت توريسم از ديگر اهداف احداث اين سالن در پايانه مسافربري امام رضا(ع) است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري مشهد، محسن شريعتي، مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري مشهد در اين مراسم در خصوص بهره‌برداري از اين سالن بيان کرد: با توجه به پراکندگي دفاتر شرکت‌هاي بين‌المللي در خيابان‌هاي اطراف پايانه مسافربري امام رضا(ع) و به دنبال آن نارضايتي زائران حرم مطهر رضوي بر آن شديم تا با ايجاد اين سالن و تجميع شرکت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي، خدماتي در خور شان زائران ارائه شود.
وي افزود: اجراي قانون احداث پايانه‌هاي مسافربري و ممنوعيت تردد اتومبيل‌هاي مسافربري برونشهري در داخل شهر و بسترسازي ارائه خدمات مطلوب در صنعت توريسم و جهانگردي از ديگر اهداف احداث اين سالن در پايانه مسافربري امام رضا(ع) است.
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري مشهد با بيان اين که طراحي سالن اختصاصي شرکت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي از اواخر سال گذشته آغاز شده است، تصريح کرد: در فاز نخست، دفاتر و امکانات اوليه با هزينه‌اي بالغ بر 850 ميليون ريال ساخته شده و در فاز دوم هم زيباسازي و اصلاح مبلمان بيروني ساختمان در سال جاري اجرايي خواهد شد.
وي گفت: اين مجموعه پيش از اين مکاني براي استقبال از مسافران بود که پس از تغيير کاربري و بازسازي سالن در اختيار شرکت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي که در خارج از پايانه مسافربري خدمات‌رساني مي کردند، قرار گرفت.
شريعتي در خصوص امکانات سالن شرکت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي خاطرنشان کرد: در اين سالن امکاناتي همچون مکان استراحت رانندگان، سالن انتظار مسافران و دفتر فروش بليط طراحي و احداث شده است.
وي ادامه داد: فضاي پارک و سکوي سوار شدن مسافران هم در بيرون ساختمان و در فضايي با مساحت 2000 مترمربع پيش بيني شده است.
مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري مشهد عنوان کرد: فضاهاي عمومي مشابه سرويس‌هاي بهداشتي، نمازخانه و سرويس حمل و نقل درونشهري نيز در اطراف و مجاورت اين سالن وجود دارد که قابل بهره‌برداري و استفاده است.
وي با بيان اينکه شرکت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي استان با 40 دستگاه ون و سواري به مسافران بين‌المللي خدمات‌رساني مي‌کنند، خاطرنشان کرد: توسعه اين سالن حمل و نقل بين‌المللي نيز از مهرماه سال جاري آغاز خواهد شد تا خدمات‌رساني به مسافران و زائران خارجي حرم مطهر رضوي با کيفيت بهتري انجام گيرد.
در ادامه اين مراسم معاون حمل و نقل اداره کل پايانه‌هاي مسافربري خراسان رضوي نيز با تقدير از سازمان پايانه‌هاي مسافربري مشهد براي اختصاص سالني به حمل و نقل بين المللي اظهار کرد: به طور ميانگين 3 شرکت حمل و نقل بين‌المللي فعال در استان، روزانه با 4 دستگاه اتوبوس و 2 دستگاه ون به کشورهايي همچون افغانستان، ارمنستان و آذرباييجان سرويس‌دهي مي کنند.
شهامت افزود: شرکت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي استان در گذشته وضعيت مشخصي به لحاظ استقرار در پايانه نداشتند که با پيگيري‌هاي صورت گرفته، از اين به بعد اين شرکت‌ها در سالن احداث شده در پايانه مسافربري امام رضا(ع) سرويس‌دهي خواهند کرد.
وي با بيان اين که در کشور 7 شرکت حمل و نقل بين‌المللي فعال هستند که 3 شرکت در خراسان رضوي فعاليت مي‌کنند، خاطرنشان کرد: اميدواريم با تکميل سکوها و ديگر امکانات پيش بيني شده در اين مکان، شاهد سرويس‌دهي مطلوب و در خور شان زائران حرم مطهر رضوي انجام گيرد.
معاون حمل و نقل اداره کل پايانه‌هاي مسافربري خراسان رضوي اضافه کرد: در بخش حمل و نقل بين‌المللي ارائه خدمات مطلوب و با کيفيت امري بسيار مهم است که در کنار آن نسبت به توسعه کمي هم اقدام خواهد شد.
وي ادامه داد: سه شرکت فعال حوزه بين المللي استان در سال 92، به حدود 70 هزار نفر در مسير مشهد به هرات سرويس‌دهي کردند.
شهامت با اشاره به ناوگان بين‌اللملي استان اظهار کرد: استاندارد ناوگان بين‌المللي استان از ناوگان حمل و نقل داخلي از استاندارد بالاتري برخوردار است که اين مهم با خروج و يا محدود کردن سرويس دهي اتوبوس‌هاي کشور افغانستان تحقق يافته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن