تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820464820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شصت و چهار میلیون مترمکعب آب شرب در شرکت آبفا استان زنجان تولید شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شصت و چهار میلیون مترمکعب آب شرب در شرکت آبفا استان زنجان تولید شد خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تولید 64 میلیون مترمکعب آب شرب در این شرکت خبر داد
۱۳۹۳ سه شنبه ۲ ارديبهشت ساعت 11:17



 به گزارش سرویس خبر پانا، مسلم پورنصرت بابیان این مطلب به خبرنگار پانا، افزود: با توجه به میزان تولید آب شرب در سال گذشته، مصرف آب استان زنجان 50 میلیون مترمعکب بوده است. وی یادآورشد: متاسفانه حدود 24 درصد از این میزان آب، به دلیل فرسودگی کنتورهای آب مشترکین، عمر بالای کنتورها و فرسودگی شبکه توزیع و انشعابات غیرمجاز به هدر می رود و این در حالی است که در چند سال اخیر توجه ویژه ای به بحث ترمیم شبکه انتقال آب استان صورت گرفته است. 

پورنصرت بابیان اینکه باید راهکارهای قانونی برای مقابله با انشعابات غیرمجاز اتخاذ شود، گفت: برای جلوگیری از هدررفت آب مصرفی استان که امروز به یک دغدغه جدی تبدیل شده است، باید اهتمام ویژه ای در راستای تخصیص اعتبار برای اصلاح شبکه توزیع و کنتورهای خراب انجام شود، چرا که رفع این موارد می تواند تا حدود زیادی این دغدغه ها را در حوزه آب مصرفی مرتفع کند.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان زنجان با یادآوری اینکه برای رفع مشکل آب شرب زنجان باید اقدام به حفر چاه کرد، افزود: برای تامین آب شرب سالم برای شهروندان زنجانی، حفر 10 حلقه چاه در شرق زنجان و پنج حلقه چاه نیز در غرب زنجان نیاز است که در مجموع برای حفر این چاه ها 35 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. 

وی تصریح کرد: با اجرایی شدن حفر چاه ها 100 درصد مردم استان از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

پورنصرت همچنین به مشکل مالی این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته برای اجرای پروژه ها این شرکت وضعیت مطلوبی نداشت و تنها پروژه هایی را که پیشرفت فیزیکی بالایی داشتند در اولویت قرار گرفتند و این درحالی است که بااتخاذ تدابیر لازم و صرفه جویی در هزینه ها و نیز استفاده از تجارب سایر شرکت ها، این مشکلات رفع خواهد شد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن