تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقاله دبیر آبادانی به دوازدهمین کنفرانس بین المللی کرمانشاه پذیرش شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقاله دبیر آبادانی به دوازدهمین کنفرانس بین المللی کرمانشاه پذیرش شد آبادان- ایرنا - مسوول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش آبادان گفت: مقاله دبیر آبادانی به دوازدهمین کنفرانس بین المللی دانشگاه رازی کرمانشاه پذیرش شد.


ˈرشید دریسˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقاله ˈ محمد طاهری ˈ با عنوان ˈ ساختار وابستگی در توزیع های توام برای مقادیر کرانگین به کمک تابع مفصل چگونه است ˈ می باشد که در دوازدهمین کنفرانس بین المللی دانشگاه رازی پذیرش شد.
وی اظهار داشت: این مقاله علمی و پژوهشی که در زمینه ریاضیات، آمار، نظریه احتمال، نظریه ریسک، نظریه تجدید و غیره کاربرد دارد در آذرماه سال 92 به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد.
مسوول روابط عمومی مدیریت آموزش و پرروش آبادان افزود: دوازدهمین کنفرانس بین المللی دانشگاه رازی کرمانشاه در روزهای سوم تا پنجم شهریورماه 93 برگزار می شود.
وی گفت: محمد طاهری دبیر ریاضی دبیرستان تیزهوشان (مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی) آبادان و خرمشهر می باشد که در دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور آبادان تدریس می کند.
دریس افزود: این دبیر در سال 92 به عنوان پژوهشگر برتر استان خوزستان معرفی شد.ک/3
7279/7103
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن