تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820765553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان خبرنگار در اصفهان تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بانوان خبرنگار در اصفهان تجلیل شدند اصفهان-ایرنا- خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان، دوشنبه شب با برپایی آیینی به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا(س) از بانوان خبرنگار این استان تجلیل و قدردانی کرد.


به گزارش ایرنا، مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان در آیین تجلیل از بانوان خبرنگار گفت: حدود 90 بانو عضو خانه مطبوعات استان هستند.
«منصور گلناری» افزود: حدود 75 درصد از فعالان عرصه مطبوعات و خبرنگاری در استان اصفهان از بانوان هستند که این امر گویای بالا بودن فعالیت اجتماعی و نقش زنان در جامعه اسلامی ایرانی است.
وی با اشاره به تاریخچه حضور زنان اصفهانی در عرصه مطبوعات و رسانه ها اظهار کرد: نخستین بانوی شناخته شده ای که در زمینه مطبوعات در اصفهان کار کرد خانم « اولیا» است که اکنون حدود 80 سال سن دارد.
گلناری با بیان اینکه در سالهای دور تعداد زنان شاغل در عرصه مطبوعات در استان اصفهان انگشت شمار بود، اضافه کرد: اما امروز شاهد حضور و فعالیت چشمگیر و موثر آنها در این زمینه هستیم.
مدیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این آیین گفت: زنان نقش بسزایی در مدیریت مصرف و رعایت الگوی مصرف بهینه آب دارند.
«هاشم امینی» با اشاره به وضعیت حاد آب در اصفهان بویژه برای تابستان امسال افزود: از همه مردم می خواهیم که ما را در این شرایط تنها نگذارند.
وی با تاکید بر اینکه امسال شرایط سختی برای تامین آب شرب در تابستان خواهیم داشت، اظهار کرد: لازم است که مردم با صرفه جویی در مصرف آب از افت فشار آب جلوگیری کنند.
در این آیین که در مجموعه فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد، همچنین از مادر شهید سرلشکر «حسین خرازی» تجلیل بعمل آمد.
پ/7148/607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن