تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820576362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنایع فرآوری محصولات کشاورزی در جیرفت رو به توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صنایع فرآوری محصولات کشاورزی در جیرفت رو به توسعه است جیرفت - ایرنا - سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: صنایع فرآوری محصولات کشاورزی در جیرفت رو به توسعه است.


به گزارش ایرنا، احمد امینی روش شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر در زمنیه فراوری محصول گوجه فرنگی دو خط تولید با ظرفیت روزانه 500 تن آماده کار است و خط سوم نیز در چند روز آینده آماده خواهد شد.
وی با بیان این که در سنوات گذشته و در فصل برداشت هر سال کشاورزان گوجه کار در فروش این محصول با مشکل مواجه می شدند خاطرنشان کرد: به کشاورزان این اطمینان را می‎دهیم که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و آمادگی کارخانه های رب گوجه فرنگی و عرضه این محصول به بازارهای مصرف، امسال مشکل خاصی در این زمینه بوجود نیاید.
وی ادامه داد: در نشستی که با بازرگانان کشورهای تاجیکستان و ترکمنستان و بازرگانان داخلی داشتیم با توجه به اعلام آمادگی آنان تلاش می‎کنیم با فراهم کردن بستر لازم روند صادرات محصولات سیب‎زمینی و پیاز به این کشورها همچنان ادامه پیدا کند.
امینی‎روش، گفت: توسعه صنایع تبدیلی موجب حذف دلالان و افزایش مناسب قیمت محصول می شود که در همین راستا سرمایه گذاران برای توسعه صنایع تبدیلی و فراوری بخش کشاورزی اعلام آمادگی کرده و برخی افراد هم عملیات اجرایی کار را آغاز کرده اند.
وی با اشاره به جایگاه جنوب کرمان در زمینه تولید خرما افزود: هم اکنون بخش زیادی از تولیدات سال گذشته خرما در سردخانه ها موجود است که به منظور بازاریابی این محصول نشست های متعددی برگزار شده و دستاوردهای خوبی هم داشته است.
وی با اشاره به نقش و اهمیت بسته بندی محصولات در زمینه توسعه صادرات بیان کرد: بسته بندی با کیفیت باید یکی از دغدغه های کشاورزان باشد زیرا بسته بندی در افزایش قیمت محصول و از سوی دیگر کیفیت فروش آن موثر است.
وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری های اتاق بازرگانی در زمنیه بازرایابی خرما شاهد توسعه صادرات این محصول به کشورهای همسایه باشیم.
شهرستان جیرفت با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.ک/2
7444/8154/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن