تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر: بیش از یکصد هزار دانش آموخته دانشگاهی دوره کارورزی فرا گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر: بیش از یکصد هزار دانش آموخته دانشگاهی دوره کارورزی فرا گرفتند تبریز- ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری دوره کارورزی برای بیش از یکصد هزار دانش آموخته دانشگاهی در بنگاه های کارآفرینی و تولیدی کشور خبر داد.


حسن طایی دوشنبه شب در نشست با صاحبان صنایع و کشاورزان در سراب گفت: با پیوند دانش آموختگان و بنگاه های اقتصادی زمینه جذب مستقیم عده ای از آنها در این مراکز فراهم می شود.
وی با اشاره به تصویب هشت هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار بانکی برای بنگاه های کوچک و متوسط افزود: از این رقم دو هزار و 750 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و صنعتی استان آذربایجان شرقی اختصاص یافته است.
طایی تاکید کرد: باید با حمایت از بنگاه های فعلی زمینه ادامه اشتغال کارگران و کارکنان آن مراکز را فراهم و از تعدیل نیروی کار جلوگیری کنیم.
وی تقویت مدیریت و بهبود نظام اطلاع رسانی، حمایت مالی از بخش تعاونی، خصوصی و بنگاه های اقتصادی فعلی، توجه به اشتغالزایی روستایی و پیوند دانش آموختگان با بنگاه های اقتصادی را از جمله سیاست های این وزارتخانه عنوان کرد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این وزارتخانه مسوول هماهنگی 24 دستگاه اجرایی در زمینه کارافرینی است، گفت: دولت تسهیل گر اشتغال و کارافرینی است و نمی تواند به تنهایی فرصت های شغلی ایجاد کند.
وی با بیان اینکه اشتغال زایی در گرو اصلاح فرهنگ کار است، افزود: با تلاش در ایجاد نرخ رشد تولید 6.5 الی هفت درصد می توان پاسخگوی عرضه نیروی کار یک میلیونی در سال بود.
طایی ادامه داد: نرخ رشد اقتصادی در سال 90 با افت و در سال های 91 و 92 با رشد منفی مواجه شد و پیش بینی می شود امسال رشد تولید از رکود خارج شود.
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از نحوه اعطای تسهیلات اشتغالزایی گفت: در سال های گذشته وام هایی به نام اشتغالزایی به افرادی داده شد که نه تنها موجب ایجاد اشتغال نشده بلکه با هزینه شدن در جاهای دیگر موجب برخی مشکلات اقتصادی نیز شد.
مهناز بهمنی خواستار اصلاح نحوه پرداخت تسهیلات بانکی و نظارت کامل بر هزینه کرد آن در راستای کارآفرینی شد.
شهرستان سراب در 130 کیلومتری شمال شرق تبریز واقع است.
/587/7224/704/245
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن