تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813288486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربیت فرزندان صالح مهم ترین وظیفه مادران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تربیت فرزندان صالح مهم ترین وظیفه مادران است گرگان - ایرنا- معاون تهذیب حوزه های علمیه در همایش یاس نبوی با تاکید بر تلاش همسران طلاب برای تربیت فرزندان صالح، گفت: مادران باید به کوچک ترین مسائل تربیتی آشنا باشند، زیرا تربیت فرزندان صالح مهم ترین وظیفه آنها است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈهادی حسین خانیˈ عصر روزگذشته در این همایش که در راستای تجلیل از همسران طلاب و مبلغین در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، اظهارکرد: طلبگی یکی از بالاترین شئون جامعه اسلامی است، نام و یاد امثال شهید مطهری به واسطه همین طلبگی در ذهن ها ماندگار شده است.
وی با اشاره به جایگاه بانوان در نقش همسری طلاب، افزود: همسر طلبه بودن نقش حساسی است و باید بسیار به اعمال و رفتار خود توجه داشت، زیرا نگاهی که به همسر روحانی وجود دارد ،نسبت به دیگر زنان جامعه نیست.
دکتر حسین خانی اضافه کرد: یکی از وظایف زنان، خوب شوهرداری است و این امر باعث می شود تمام اجری که مردان در کارها می برند، نصیب همسران آنها نیز شود وهر ثوابی که طلبه به واسطه طلبگی اش می برد نصیب همسرش خواهد شد.
به گفته وی، همچنین همسران مبلغین می توانند با آنها در امر تبلیغ همراهی کنند تا علاوه بر اجر شوهرداری، اجر کار خود را نیز ببرند.
وی تصریح کرد: طلبگی با سختی ها و مشکلاتی همراه است، اما لازمه رسیدن به اجر و پاداش طلبگی، تحمل همین سختی ها است.
حسین خانی ضمن تاکید بر نقش بانوان در تربیت فرزندان، ادامه داد: زن می تواند اشتغال و فعالیت های اجتماعی داشته باشد اما قرارگاه زن، خانه است، همانطور که خداوند درباره همسران پیامبر (ص) می فرماید: در خانه های خود قرار بگیرید، این یک حسن برای زن است که جایی که آسایش و قرار او را تامین می کند، منزل باشد.
وی در پایان گفت: همسران طلاب سطح علمی خود را بالا ببرند، زیرا اختلاف سطح علمی می تواند زمینه ساز بروز فاصله باشد.
این همایش بمناسبت میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (س) با حضور همسران طلاب و مبلغین گلستان و از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان برگزار شد.
601
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن