تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضریب اشغال تخت بیمارستانی در رودان 70 درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ضریب اشغال تخت بیمارستانی در رودان 70 درصد است رودان- ایرنا- مدیر داخلی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رودان با اشاره به میزان مراجعات به این مرکز؛ بر لزوم توسعه فضای درمانی تاکید کرد و گفت: ضریب اشغال تخت های بستری در تنها بیمارستان رودان؛ 70 درصد است.


ابراهیم فولاد زاده روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرناˈ از وجود 70 تخت فعال در تنها بیمارستان رودان خبر داد و اظهار کرد: روزانه بیشترتخت های آن اشغال است.
وی، میانگین روزانه میزان مراجعه به این بیمارستان را 250 نفر عنوان و بیان کرد: 80 درصد از مراجعان بصورت سرپایی؛ درمان و مداوا می شوند.
فولاد زاده با اشاره به تعداد بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان؛ خاطر نشان کرد: هم اکنون 60 نفر بیمار در بخش های جراحی، چشم، داخلی، اطفال، زنان و زایمان و ccu تنها بیمارستان شهرستان رودان؛ بستری هستند.
وی کمبود پزشک، کادر پرسنلی و فضای درمانی را مهمترین نیازمندی های فراروی حوزه درمان و سلامت در این شهرستان برشمرد و افزود: چارت تشکیلاتی و پرسنل بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رودان براساس 40 تخت مصوب می باشد؛ اما هم اکنون این بیمارستان با 70 تخت فعال؛ به شهروندان و مراجعان؛ خدمات درمانی ارایه می کند.
فولاد زاده با اشاره به عملیات اجرایی و ساخت و ساز بیمارستان 64 تختخوابی رودان؛ اظهار امیدواری کرد: با حمایت دولت و تامین اعتبار لازم و تسریع در عملیات اجرایی و ساخت و ساز این پروژه؛ بیمارستان رودان در آینده ای بسیار نزدیک به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: با تکمیل، تجهیز و بهره برداری از این پروژه؛ بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه درمان شهرستان رودان در بخش پزشک، کادر پرسنلی و فضای درمانی برطرف خواهد شد.
فولاد زاده همچنین از وجود 12 پزشک متخصص شامل دو متخصص داخلی، دو متخصص زنان و زایمان، دو متخصص بیهوشی، یک متخصص اطفال، یک متخصص رادیولوژی، یک متخصص پاتولوژی، چشم پزشک، متخصص ارتوپدی و یک روانپزشک در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رودان خبر داد.
وی در پایان خواستار توجه و حمایت ویژه دولت در راستای پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان متخصص بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شد.
بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) هم اکنون با بخش های جراحی، چشم، زنان و زایمان، اطفال، داخلی، دیالیز، تالاسمی، ccu، آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس و فوریت های پزشکی؛ به شهروندان و مراجعان؛ خدمات درمانی ارایه می کند.
شهرستان رودان با سه هزار و 44 کیلومتر مربع مساحت در فاصله 100 کیلومتری بندرعباس قرار دارد؛ براساس آمار سال 1390 جمعیت این شهرستان 118 هزار و 547 نفر اعلام شده است.
رودان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان هرمزگان است و اشتغال و اقتصاد آن وابسته به کشاورزی است و هم اکنون 80 درصد از جمعیت این شهرستان؛ بطور مستقیم و غیر مستقیم در بخش کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته به آن مشغول فعالیت هستند. ک/3
7196/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن