تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیما در نوروز امسال یکی از پرمخاطب ترین دوره هایش را تجربه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های نوروزی سیما؛/8
سیما در نوروز امسال یکی از پرمخاطب ترین دوره هایش را تجربه کرد
رییس رسانه ملی در نامه ای به معاون خود در امور سیما ضمن تقدیر از رشد کیفی برنامه های نوروزی سیما و پرداخت مناسب به نیازهای ملی چون محیط زیست، هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده در کنار برنامه‌ریزی خوب و راضی کننده در تولیدات نمایشی، مستند و برنامه‌های سرگرم کننده و طراحی مناسب برای انتقال پیام‌های سازنده ، تلویزیون را در نوروز امسال موفق تر از گذشته خواند.


به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل؛ در متن نامه مهندس عزت الله ضرغامی آمده است : امسال برنامه‌های نوروزی سیما از غنای بیشتری برخوردار بود. توجه قابل قبول به نیازهای ملی چون محیط زیست، هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده در کنار برنامه‌ریزی خوب و راضی کننده در تولیدات نمایشی، مستند و برنامه‌های سرگرم کننده و طراحی مناسب برای انتقال پیام‌های سازنده از جمله برجستگی‌های سیما بود.

برنامه‌های معنوی به ویژه انعکاس گسترده و اثربخش "راهیان نور" و اطلاع رسانی مستمر و آگاهی بخش از وضعیت آب و هوا، جاده ها و نیازهای مسافرتی هموطنان عزیز در شرایطی صورت گرفت که سیما یکی از پرمخاطب ترین دوره های خود را طی کرد.

همکاری و هماهنگی بخش‌های تولیدی و نظارتی به ویژه هوشمندی و پرکاری مدیران پخش باعث شد تا اشکالات نظارتی در حد قابل قبولی کاهش یابد.


ابراز رضایت مردم در سطح گسترده و ملی و اظهار نظرهای فراوان مسئولین و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و نیز برگزاری جلسات متعدد تقدیر و تشکر توسط دستگاه‌ها و نهادها حاکی از موفقیت شما در نوروز امسال است.


خوش تر آن باشد که سر دلبران                                 گفته آید در حدیث دیگران


ضمن تشکر از جنابعالی، مراتب سپاس و تحسین اینجانب را به همه هنرمندان عزیز، برنامه سازان و مدیران محترم سیما ابلاغ نمایید.




انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن