تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821147719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار چرداول: عزم دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی جدی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار چرداول: عزم دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی جدی است چرداول-ایرنا- فرماندار چرداول گفت: عزم دولت تدبیر و امید برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور در راستای تحقق رویکردهای اقتصاد مقاومتی و شعار سال جاری مقام معظم رهبری بسیار جدی است.


به گزارش ایرنا، ˈپرویز کولانیˈ روز دوشنبه در دیدار با بزرگان و ریش سفیدان شهرستان چرداول اظهار کرد: دولت در 9 ماه گذشته در راستای حل مسائل اقتصادی و زندگانی مردم اقدام های اثربخش و شایسته ای انجام داده است.
وی افزود: حضور حماسی مردم در کنار مسوولیت پذیری مدیران به طور قطع در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری راه گشا خود بود و با مشارکت فعالانه مردم به ویژه نخبگان، صاحبنظران و معتمدان محلی و گروه های مرجع می توان بر بسیاری از مشکل های فرهنگی، اجتماعی و مسائل اقتصادی چیره شد.
وی ادامه داد: معتمدان، بزرگان و ریش سفیدان به عنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی کشور در زمینه تشویق مردم به مشارکت در سازندگی و آبادانی ایران اسلامی نقش بی بدیل دارند.
فرماندار چرداول گفت: معتمدان و ریش سفیدان بازوی کمکی شوراها هستند و در ساماندهی کارها و مناسبت های مذهبی و سیاسی به خوبی نقش خود را ایفا کرده اند.
کولانی افزود: یکی از راهبردهای دولت تدبیر و امید توسعه و آبادانی روستاهاست که انجام این وظیفه نیاز به بهره گیری از توان و ظرفیت معتمدان محلی و بزرگان دارد.
وی اظهار کرد: استفاده از مشارکت و توانایی مادی و معنوی ریش سفیدان و معتمدان محلی یکی از مهمترین و موثرترین عوامل در توسعه همه جانبه و پایدار روستاهاست که باید از این ظرفیت بیشترین بهره گرفته شود.
در این دیدار ریش سفیدان و معتمدان شهرستان چرداول قول دادند که در تمام سیاست ها و برنامه ها بازوی کمکی دولت تدبیر و امید باشند. ک/2
702/565
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن