تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خیر ملایری چهار واحد مسکونی به آموزش و پرورش اهدا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خیر ملایری چهار واحد مسکونی به آموزش و پرورش اهدا کردند ملایر-ایرنا-دو خیر مدرسه ساز ملایری چهار واحد مسکونی خود را به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کردند.


به گزارش ایرنا مدیر آموزش و پرورش ملایر روز دوشنبه در این آیین در جمع خیرین مدرسه ساز گفت: ˈمحمدرضا صباغیˈ و ˈحاجیه خانم خانیانˈ دو خیر مدرسه ساز ملایری در اقدامی شایسته، چهار واحد مسکونی خود را به آموزش و پرورش اهدا کردند.
ˈحجت اله چهاردولیˈ اظهار داشت: به منظور پاسداشت اقدام نیک این خیرین، آموزشگاه عصمت در بلوار 15 خرداد جنب باغ گل به نام این دو خیر ملایری نامگذاری شد.
وی ادامه داد: هم اکنون 30 درصد خیرین مدرسه ساز استان همدان، ملایری هستند که در این زمینه ملایر دارای ظرفیت و پتانسیل ویژه ای است و باید به نحو درست از این قالبیت استفاده کرد.
چهاردولی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، 115 مدرسه در ملایر دارای قدمت ساخت بالای 30 سال است که زنگ هشداری برای آموزش و پرورش و لزوم کمک و مشارکت بیشتر خیرین و نیکوکاران در امر مدرسه سازی است.
وی ادامه داد: امسال در 20 اردیبهشت ماه شانزدهین همایش بزرگ خیرین مدرسه ساز در سینما فرهنگیان ملایر برگزار می شود که از کلیه خیرین و نیکوکاران در داخل و خارج از کشور و شهرستان، برای کمک در امر مدرسه سازی و تجهیز مدارس این شهرستان دعوت می کنیم.
وی افزود: علاوه بر خیرین مدرسه ساز، 350 نفر از فرهنگیان ملایر ماهیانه مقداری از حقوق خود را به امر مدرسه سازی اختصاص داده و در اختیار مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان قرار می دهند.
چهاردولی گفت: ملایر دارای خیرین بزرگی چون شادوران حاج محمد ملایری، حاج طوسی، حاج احمدعلی فراهانی، حاج حمیدی و بسیاری از خیرین مدرسه ساز است که حاضر نیستند نامی از آنها برده شود.
7528/551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن