تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815311642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان چهارمحال و بختیاری، برپایی تجمع غیرقانونی درباره آب را محکوم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایندگان چهارمحال و بختیاری، برپایی تجمع غیرقانونی درباره آب را محکوم کردند شهرکرد - مجمع نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای هرگونه تحرک، شعار تنش زا و برگزاری تجمع غیرقانونی درخصوص مسائل آب را محکوم کردند.


در این بیانیه که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: پیرو بیانیه ˈشماره یکˈ مجمع در باره دعوت از مردم استان برای شنیدن اقدامات و پیگیریهای این مجمع در راستای احقاق حق مردم، همچنان بر اجرای قانون و اقدام کارشناسی در طرحهای انتقال آب بین حوضه ای تاکید داریم.
این بیانیه حاکیست:اعتقاد داریم، روش انتقال آب توسط تونل به فلات مرکزی توجیه اقتصادی، کشاورزی و زیست محیطی ندارد.
در ادامه این بیانیه، برگزاری گردهمایی پنجشنبه هفته گذشته در شهرکرد در راستای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم عنوان شده و آمده است: با احترام به مردم استانهای همجوار، از متولیان آب کشور، رسیدگی به مشکلات را خواستاریم.
در بیانیه نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس با تاکید بر استفاده از همه ابزار قانونی، از پیگیری دولت، استاندار چهارمحال و بختیاری، شورای صیانت از آب استان و مردم تشکر شده است.
به گزارش ایرنا، پنجشنبه هفته گذشته جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری، اجرای پروژه های انتقال آب از این استان با روشهای کارشناسانه را خواستار شدند.
سرشاخه برخی رودخانه های مهم فلات مرکزی و جنوب کشور نظیر زاینده رود و کارون در چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
با وجود کاهش بارش در سالهای اخیر، اجرای طرحهای انتقال آب بین حوضه ای از این استان به فلات مرکزی باعث بروز واکنش هایی در چهارمحال و بختیاری شده است.
547/558/543
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن