تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجبار بیمار به تامین تجهیزات عمل جراحی، غیراخلاقی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجبار بیمار به تامین تجهیزات عمل جراحی، غیراخلاقی است تبریز- ایرنا - رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی تبریز گفت: واگذاری تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز اتاق عمل به همراهان بیمار، غیر اخلاقی و دور از رفتار انسانی است.


پرویز اسدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به دغدغه فکری و روحی همراه بیمار اشاره کرد و افزود: نباید باری بر این فشار روحی افزوده شود.
وی با بیان اینکه دانستن حق بیمار است، گفت: بیمار حق دارد در خصوص عوارض عمل جراحی، آزمایش های تشخیصی و یا مصرف داروهایی که به منظور درمان بیماری اش تجویز می شود، اطلاع کامل داشته باشد.
اسدی با تاکید بر انجام زایمان طبیعی اظهارکرد: عمل سزارین دارای عوارض زیادی است که به طور معمول بیان نمی شود و بیماران یا به عبارات درستر ˈ مادران ˈ به علت بی اطلاعی از عوارض، این شیوه زایمان را ترجیح می دهند.
وی با بیان اینکه بیمارستان محلاتی تبریز در کنار پوشش نیروهای مسلح به همه اقشار جامعه خدمات می دهد، گفت: این بیمارستان به عنوان بیمارستانی مردم محور، رعایت حقوق بیمار را در سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.
اسدی با اعلام اینکه تعرفه ویزیت پزشکان این بیمارستان برای نیروهای مسلح 35 هزار ریال و برای سایر مردم 50 هزار ریال است، از فعال بودن درمانگاه عصر این بیمارستان برای جوابگویی به بیماران بیشتر خبر داد و گفت: درصدد فعال کردن درمانگاه شب هستیم.
رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی تبریز گفت: فردا همزمان با روز تشکیل سپاه پاسداران، بخش جراحی قلب باز این بیمارستان و بخش ˈ وی. آی. پی ˈ زنان افتتاح می شود.
بیمارستان شهید محلاتی تبریز که زیر نظر نیروی زمینی سپاه فعالیت می کند، دارای بخش های سی تی اسکن ، ام آر آی ، همودیالیز ، آنژیوگرافی و پاراکلینیک است.
7232/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن