تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813312163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاوران و مربیان پرورشی باید از نیازهای روز دانش آموزان مطلع باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاوران و مربیان پرورشی باید از نیازهای روز دانش آموزان مطلع باشند زنجان - ایرنا - مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش، گفت: مشاوران و مربیان پرورشی باید از نیازهای روز دانش آموزان مطلع باشند.


ابوالقاسم عیسی مراد روز دوشنبه در جمع مشاوران و مربیان پرورشی مدارس استان زنجان، افزود: مشاوران و مربیان پرورشی باید موضوع پرورش را مقدم بر آموزش بدانند و آن را در تمام مسائل آموزشی دخیل کنند.
وی یادآورشد: مربیان پرورشی نباید جزیره ای عمل کرده و همواره باید از تجربیات و دیدگاه های دیگران در اجرای برنامه ها بهره بگیرند.
عیسی مراد اظهار کرد: مشاوران و مربیان پرورشی نباید خود را بی نیاز از دانشگاهیان دانسته و بدون بهره گیری از پژوهش ها و مطالعات آنان برنامه ریزی کنند.
مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دین مبین اسلام مبانی پرورشی و تربیتی بسیاری وجود که می توان از آن در برنامه ریزی ها و مشاوره استفاده کرد، بر لزوم رجوع به کتب برجسته مشاوره و روانشناسی و اطلاع یافتن از نظریات بزرگان این حوزه تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: در سند تحول بنیادین برنامه ریزی گسترده ای برای حوزه پرورشی مشاوره تحصیلی دانش آموزان انجام شده است و متولیان این بخش به حتم باید به این سند برای ارتقای عملکرد خود رجوع کنند.
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش مشکل اصلی مشاوران کنونی کشور را ابتلا به روزمرگی و عقب ماندن از فناوری روز جهان برشمرد و همین موضوع را موجب ایجاد تناقض در داشته های دانش آموزان و اطلاعات مشاوران خواند.
وی بر لزوم بهره گیری از استانداردهای جدید بین المللی در حوزه مشاوره و امور تربیتی تاکید کرد و دانش آموزان را شبکه بزرگ تامین کننده آتیه کشور برشمرد.
7319/522
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن