تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815580521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات کشور با تدابیر دولت مرتفع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشکلات کشور با تدابیر دولت مرتفع می شود دزفول-ایرنا- امام جمعه موقت دزفول گفت:مشکلات کشور با تدابیر دولت تدبیر وامید مرتفع می شود.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ˈ مرتضی بیگدلیˈ در نشست شورای اداری شهرستان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه دزفول افزود:در سال جاری با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو هستیم ولی اگر تدبیری در اجرای طرح ها و پروژه ها نباشد تمام اعتبارات تباه می شود.
وی گفت:باید فرمایشات مقام معظم رهبری تبدیل به گفتمان شود و برای تحقق شعار امسال و توسعه اقتصاد وفرهنگ حضور آحاد مردم ضروری است .
حجت الاسلام بیگدلی اظهار داشت:مسوولان باید عزم خود را جزم کنند و با مدیریت جهادی نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
شهردار دزفول نیز در این نشست با اشاره به برنامه های شهرداری در نوروز امسال گفت:با توجه ورود مسافران فراوان به شهرستان دزفول در سال آینده برای توسعه کمپ نوروزی و توسعه دوبرابری کمپ شهرداری برنامه ریزی شده است.
ˈ محمدرضا کرمی نژادˈ افزود:معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری دزفول آغاز به کار کرده و مردم دزفول از این پس شاهد برگزاری مراسمات جشن و فعالیت های فر هنگی به مناسبت رهای مختلف خواهند بود.
وی اظهارد اشت:ساخت هتل پنج ستاره در محل برج طاووس،احداث دو پل در جاده محمد بن جعفر و تعریض وتوسعه این جاده ،احداث پارکینگ دروازه،استخر بانوان از جمله کارهای در دست اقدام شهرداری دزفول است که به زودی تکمیل خواهند شد.
کرمی نژاد گفت:تقاطع غیر همسطح یعقوب لیث نیز از جمله برنامه های شهرداری دزفول می باشد که با احداث آن مشکل ترافیکی این نقطه از شهر نیز مرتفع می شود.
شهردار دزفول دغدغه مردم را آسفالت خیابان ها دانست وگفت:با خرید دو هزار و500 تن قیر با اعتبار 60 میلیارد ریال حدود شش ماه کار شبانه روزی برای آسفالت خیابان های دزفول آغاز شده است .
وی با اشاره به برنامه های شهرداری در حوزه ناوگان حمل ونقل شهری افزود:در حال خرید تعدادی تاکسی،اتوبوس لودر ،ون و خودروی آتش نشانی با اعتبار 40 میلیارد ریال هستیم ضمن اینکه آرامستان جدید دزفول نیز در حال احداث است و برنامه های گسترده ای برای احداث ترمینال پیشرفته برای دزفول داریم .
کرمی نژاد گفت:به دنبال این هستیم که عوارض مالیات بر ارزش افزوده بر محصولات کشاورزی را نیز دریافت کنیم که اگر این امر صورت نگیرد دزفول رشد نخواهد کرد.
7278/648
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن