تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815282600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدارفرماندهان نظامی هند و چین برای مدیریت مسایل مرزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیدارفرماندهان نظامی هند و چین برای مدیریت مسایل مرزی دهلی نو - ایرنا - شماری از فرماندهان عالی رتبه نظامی هند و چین این هفته برای مدیریت مسایل مرزی در جهت رفع اختلافات با یکدیگر دیدار و مذاکره می کنند.


به گزارش ایرنا، نشست سالانه فرماندهان نیروی زمینی هند از امروز (دوشنبه) در دهلی نو به منظور تبادل نظر در مورد روش های ممکن برای تقویت هرچه بیشتر توانایی ها و تسهیلات زیربنایی نظامی درطول خط مرزی چهارهزار کیلومتری با چین تشکیل می شود.
در همین حال قرار است یک هیات عالی رتبه نظامی چین از فردا (سه شنبه) برای تبادل نظر در مورد انجام اقدامات عملی جهت مدیریت مسایل مرزی بین دو کشور از جمله ایجاد خطوط مستقیم تلفن بین فرماندهان نظامی محلی و انجام رزمایش های مشترک دیدن کند.
خط واقعی مرزی بین هند و چین تاکنون بخاطر شرایط سخت جغرافیایی و تداوم اختلافات بطور دقیق علامت گذاری نشده و دو کشور هرازگاه یکدیگر را به تجاوز و عبور غیرقانونی نیروها از مرز مشترک متهم می کنند.
منابع رسمی هند اعلام کردند ژنرال ˈچی جیان چائوˈ معاون رییس ستاد نیروی زمینی چین ریاست هیات چینی را در سفر به هند بر عهده خواهد داشت.
این هیات فردا (سه شنبه) با یک هیات هندی تحت ریاست ژنرال ˈپی.آر کمارˈ مدیرکل عملیات نظامی این کشور دیدار و طرفین با یکدیگر در مورد موضوعات گوناگون تبادل نظر خواهند کرد.
هیات چینی همچنین با ژنرال ˈبیکرام سینگ ˈ فرمانده نیروی زمینی و ˈای.کی. آنتونیˈ وزیر دفاع هند نیز دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
همزمان با این دیدارها یک فروند کشتی جنگی نیروی دریایی هند بنام ˈای.ان.اس. شیلوالیکˈ دیروز به منظور شرکت در یک رزمایش بین المللی دریایی وارد بندر چینگدائو در شمال شرق چین شد.
کشتی های جنگی هفت کشور از جمله پاکستان، بنگلادش، مالزی و سنگاپور در این رزمایش دو روزه تحت عنوان ˈهمکاری دریاییˈ به میزبانی چین شرکت خواهند کرد.
منابع مطلع گفتند که این اولین بار است که هند و پاکستان در یک رزمایش دریایی در یک کشور سوم شرکت می کنند.
ˈشیو شانکار منونˈ و ˈیانگ جیه چی ˈ مشاوران امنیت ملی هند و چین که کشورشان دارای اختلاف بر سر سرحدات مرزی هستند حدود سه ماه قبل گفت و گوهای دو روزه ای را به منظور حل مسایل در دهلی نو برگزار کردند .
این نخستین نشست مقام های امنیتی دو کشور همسایه از زمان رسیدن به یک توافقنامه همکاری نظامی مرزی از سال گذشته تاکنون بود.
آساق ** 2164 ** 275 **
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن