تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر فرماندار قدس از بانوان شاغل فرمانداری در روز زن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقدیر فرماندار قدس از بانوان شاغل فرمانداری در روز زن شهرقدس-ایرنا- در روزی که به یمن وجود با برکت زهرای مرضیه (س)، به نام روز تقدیر از زنان و مادران نام گرفته، فرماندار قدس از بانوان شاغل در فرمانداری شهر قدس تقدیر کرد.


به گزارش ایرنا ˈنورمحمد فردیˈ روز یکشنبه در آیین تقدیر از بانوان شاغل در فرمانداری شهرستان قدس با تاکید بر ارزش والای زنان و مادران در دین مبین اسلام، اظهار کرد: در دین اسلام توجه و تشکر از زنان و مادران بسیار سفارش شده و همچنین احترام به والدین، به خصوص مادران یکی از واجبات مسلمانان می باشد، بنابراین شایسته است، که در هر جلسه و مناسبتی از آنها تقدیر کنیم.
فردی با اشاره به اینکه بهشت زیر پای مادران است، خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن و نیز از طریق انبیای الهی ارزش والدین به ویژه مادران را یادآور شده و حتی این امر را واجب تر و مهمتر از انجام امور عبادی دانسته است و مومن به دین را شخصی می داند که حرمت پدر و مادر را حفظ کند.
وی در جمع بانوان شاغل در فرمانداری گفت: زنان ما در ایران اسلامی و در دوره های مختلف، روزهای انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و در زمان سازندگی، ثابت کردند که نقشی انکار ناپذیر در موفقیت مردان جامعه دارند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز اگر مدیر، مسوول و یا هر مرد دیگری در امور شغلی و مسوولیت های خود موفق عمل می کند به طور قطع از حمایتهای مادر و همسری فداکار برخوردار می باشد.
فرماندار قدس با تاکید بر توجه اسلام و جامعه اسلامی ما به شان والای زن، افزود: بر خلاف برخی کشورهای غربی که گاهی از بانوان به عنوان ابزاری برای سوء استفاده می پردازند، در کشور ما همواره سعی شده حرمت بانوان با توصیه به سفارش قرآن و احادیث حفظ و گرامی داشته شود.
وی با اشاره به توانایی های بالای زنان در امور مدیریتی توضیح داد: چه بسا در برخی امور مدیریت یک زن به مراتب بهتر از مردان باشد و سیاست و نگاه دولت نیز بر این اصل مبتنی است که به زنها مسوولیتها را واگذار کند، بنابراین باید عرصه های اجتماعی را بیش از پیش برای فعالیت و حمایت از آنها آماده کنیم تا کشور سریعتر به بالندگی دست یابد.
تهرام/5570/ 699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن