تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان بسیجی دلیجان راهپیمایی عفاف و حجاب برگزار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بانوان بسیجی دلیجان راهپیمایی عفاف و حجاب برگزار کردند دلیجان، خمین - ایرنا - راهپیمایی عفاف و حجاب بمناسبت خجسته میلاد حضرت زهرا (س) با حضور پرشور جمع زیادی از بانوان بسیجی دلیجان برگزار شد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این راهپیمایی که از میدان بسیج دلیجان آغاز شد و با پشت سر گذاشتن خیابان شهید بهشتی تا میدان شهید عسکریان ادامه یافت، بانوان بسیجی با سردادن شعارهایی اهمیت و نقش حجاب در پاکی جامعه را یادآور شدند.
در پایان راهپیمایی، بیانیه بسیج جامعه زنان شهرستان دلیجان قرائت و مفاد آن با ندای تکبیر بانوان بسیجی تایید شد.
در این بیانیه آمده است: مشارکت زنان بسیجی در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی از سابقه تاریخی 35 ساله برخوردار است و اوج تبلور آن مربوط به هشت سال دفاع مقدس می باشد.
بیانیه اضافه کرده است: بانوان در زمان جنگ تحمیلی، در قالب فعالیت های پشتیبانی با بر عهده گرفتن مسوولیت زندگی جهت حضور بی­ دغدغه همسران در جبهه ها و همچنین با حضور مستقیم در مناطق جنگی و عملیاتی به­ منظور امدادرسانی یا حتی نبرد با دشمن، نقش خطیری در رقم زدن حماسه سازی دلاورمردان ایفا کردند.
بیانیه ادامه داده است: نقش­ آفرینی زنان بسیجی پس از دوران جنگ نیز از مرحله دفاع در برابر تهدیدات سخت، به مقابله فکری و فرهنگی در قبال تهدیدات نرم تغییر یافت.
در بخش دیگری از بیانیه بسیج جامعه زنان شهرستان دلیجان آمده است: مشارکت جدی بانوان در عرصه­ های سیاسی و به­ دنبال آن فعالیت های سازندگی پس از جنگ بالاخص در حوزه­ های بهداشت و درمان و مهمتر از آن مباحث فرهنگی در زمینه ترویج احکام و مبانی اعتقادی اسلام، ترویج عفاف و حجاب و سایر مباحث ارزشی، بزرگداشت حماسه دفاع مقدس و سایر موضوعات مرتبط با ارزش های اسلام و انقلاب چشمگیر بوده است.
بیانیه افزوده است: امروز به ­فضل خداوند متعال تشکل بسیج در همه اقشار از جمله دانشجویان، دانش ­آموزان، فرهنگیان، کارمندان، بسیج محلات و غیره فعال است و خیل عظیمی از ˈبانوان بسیجیˈ در زمینه­ های مختلف مشغول فعالیت هستند.
روابط عمومی سپاه ناحیه دلیجان امروز همچنین از برگزاری جشن میلاد کوثر به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در سالن سوم خرداد دلیجان خبر داد و افزود: دراین مراسم ˈمجید زجاجی کاشانیˈ استاد حوزه علمیه و دانشگاه کاشان با بیان شاخصه ها و ویژگی های بی بی دو عالم، آن حضرت را الگویی بی نظیر و هدایتگر بانوان به سمت کمال و سعادت معرفی کرد.
588/555
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن